« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
شهردار لنده ادعای سهل انگاری کارکنان شهرداری لنده در حادثه آتش‌سوزی سه هکتار از مراتع و جنگل‌های بادام این شهرستان را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، ساعاتی پیش خبری مبنی بر سهل‌انگاری شهرداری لنده و آتش‌سوزی سه هکتار از مراتع و جنگل‌های بادام این شهرستان مخابره شد که پس از ساعاتی مختار مشهدی زاده شهردار لنده در یاداشتی  این خبر رابا صراحت تکذیب و نوشت:درخصوص خبر مربوط به اتش سوزی مسیر جاده لنده به دهدشت (جنب محل زباله های شهری) که کارکنان شهرداری را عامل اتش زدن زباله ها عنوان کردند به استحضار می رساند که چنین موضوعی صخت ندارد و محل زباله ها حصارکشی شده وحتی در پی اطلاع رسانی یک نفر از شهروندان به اینجانب مبنی بر آتش سوزی فوق در اولین فرصت ممکن اقدام به اعزام ماشین آتشنشنانی نموده ام  در حالی است که کارکنان منابع طبیعی بعد از همکاران اتش نشانی ما به محل مربوطه مراجعه نمودند  بنابراین اینکه عنوان شده پرسنل شهرداری عامل بودند کذب محض است.

اما همزمان با این تکذیب ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنده ضمن تشریح روشهای جمع آوری و دفع زباله ؛ نقش شهرداری لنده در آین آتش سوزی را به نوعی تایید و  گفت: معمولا زباله‌ها یا در خاک دفن شده یا سوزانده می‌شوند و حتی گاه در طبیعت رها می‌شوند. همه این راه‌ها برای محیط زیست بسیار خطرناک هستند و باعث فرسایش خاک، آلودگی هوا، زشت شدن مناظر طبیعی و همین طور نامناسب کردن محیط برای حیات وحش می‌شوند.

محمدی افزود : شهرداری لنده در وهله اول باید اقدام به دفن زباله نماید و یا اینکه محل زباله ها را کاملا محصور و برای عوارض اینچنینی از نگهبان استفاده نماید که این اتفاق شکل نگرفته لذا نقش شهرداری را در  آتش‌سوزی سه هکتار از مراتع و جنگل‌های بادام این شهرستان را نمی توان  نادیده گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: