« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹
مهندس عدل هاشمی پور ، نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر متن پیامی صادر نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،متن پیام سردار عدل هاشمی پور بدین شرح است:

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

خرمشهر را خدا آزاد کرد./امام خمینی (ره)

دوران طلایی دفاع مقدس فرازها و فتوحات زیادی داشت که آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ 8 ساله جنگ تحمیلی است.

سوم خرداد در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی نماد استقامت، ایثار و پیروزی است.
بنیانگزار فقید انقلاب چه زیبا و معنوی فرمودند: فتح خرمشهر مافوق طبیعت است. و رهبر فرزانه انقلاب نیز فرموده اند: آزادی خرمشهر را بعنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت.
وحدت، انسجام و یکپارچگی ارتش، سپاه و بسیج مردمی به حول و قوه الهی منجر به فتح این حماسه عظیم بعداز 578 روز اشغال ناجوانمردانه گردید.
قدرت ایمان، تقوا و توکل بر خدا در این رخداد بزرگ نظامی بیش از هر چیز دیگری نمایان بود و نمود عینی آن علاوه بر پیروزی لشکر اسلام، غلبه معنویت بر احساس از جانب فاتحان غیور و مردم سلحشور بود که بجای انجام شادی های معمول، فریادهای الله اکبر، لَا إِلَٰهَ إِلَّا اللّٰهُ و مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّٰه در سراسر ایران طنین انداز شد و پرچم توحید بر فراز آن شهر به اهتزاز درآمد.
 اینجانب ضمن گرامیداشت صمیمانه این روز بزرگ، به روح ملکوتی امام راحل (ره) و همه کبوتران آسمانی آن فتح عظیم درود می فرستم و این یادگار ماندگار جنگ تحمیلی ( سالروز آزادسازی خرمشهر ) را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران اسلامی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، بویژه فاتحان و یادگاران عملیات «الی بیت المقدس» تبریک عرض می نمایم.
افتخار پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خدای سبحان مسئلت دارم .

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: