« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
رئیس کمیته امداد دیشموک:
496 میلیون تومان در زمینه ارائه 49 مورد خدمت عمرانی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد دیشموک از ابتدای سال گذشته تاکنون پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رضا ایزدی، رئیس کمیته امداد دیشموک گفت: 34 مورد خدمت عمرانی از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان تحت حمایت انجام‌شده که در این زمینه496میلیون تومان هزینه شده است.


وی ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان و تأمین مسکن مددجویی را یکی از رسالت‌های اساسی کمیته امداد اعلام کرد و افزود: در این زمینه ساخت 12 واحد منزل مسکونی روستایی بااعتبار 180 میلیون تومان و 4 واحد منزل مسکونی شهری به ارزش صد میلیون تومان از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد دیشموک برای مددجویان است.

ایزدی با بیان اینکه ساخت‌وساز و تعمیر سرویس‌های بهداشتی ازجمله خدمات قابل‌توجه کمیته امداد در زمینه حمایت از مددجویان است، اظهار کرد: به همین منظور 18 سرویس بهداشتی با اعتبار 216میلیون تومان از ابتدای سال گذشته تاکنون برای مددجویان دیشموکی تعمیر، بازسازی و احداث شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه خدمات عمرانی برای مددجویان فعالیت‌های خوبی انجام داده است، گفت: امیدواریم با حمایت مردم نیکوکار و خیران بتوانیم اقدامات مؤثرتری در حوزه مسکن نیازمندان انجام دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: