« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
دکتر دهبانی پور:
رضا دهبانی‌پور گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بانک اطلاعات هنرمندان و نویسندگان استان در آینده‌ای نه چندان دور راه اندازی می‌شود و در این زمینه تفاهم نامه‌ای با دانشگاه یاسوج منعقد کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیر کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگ به عنوان اساس و زیربنای توسعه نباید مورد کم لطفی و بی مهری مسئولان و متولیان امر به ویژه برنامه ریزان بودجه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

دکتر رضا دهبانی پور با بیان اینکه نقش فرهنگ در کاهش بیکاری و رونق اقتصادی به عنوان مهمترین مشکلات امروز کشور بی بدیل است، عنوان کرد: امروزه جوانان بیکار شغل را تنها کار اداری می‌دانند و بیشتر پیگر استخدام در دستگاه‌های اجرایی هستند که این موضوع ریشه در مسائل فرهنگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد اشتغال و کارآفرینی نیازمند فرهنگ سازی است، ابراز کرد: مسئولان و متولیان امر باید نگاهشان در زمینه مسائل فرهنگی خاص بوده و نه تنها با شعار بخواهند از فرهنگ و فرهنگ‌سازی حرف بزنند، زیرا فرهنگ  با بخشنامه درست نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حمایت و هدایت هنرمندان با هدف تولید آثار فاخر و نقش آفرینی در توسعه و ترویج فرهنگ کار آفرینی و تقویت فرهنگ و هنر اسلامی-ایرانی نیازمند اعتبارات ویژه هستیم، زیرا بدون این مهم امکان شق القمر نداریم.

دهبانی‌پور بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده بانک اطلاعات هنرمندان و نویسندگان استان در آینده‌ای نه چندان دور راه اندازی می‌شود و در این زمینه تفاهم نامه‌ای با دانشگاه یاسوج منعقد کرده‌ایم.

ایشان در پایان از چاپ  کتاب آثار و بیوگرافی هنرمندان برجسته استان خبر داد و اعلام کرد: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی  و کارگاه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف در دستور کار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: