« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
طنز / جهانگیر ایزدپناه
آدمیزاد باید آینده نگر ، عاقبت اندیش و حس زمانه سنجی قوی داشته باشد. مثلا هنگام نام گذاری فرزندانش اسما مبارکه را ول نکند و برود سراغ اسامی گبرکان نامهِ ( شاهنامه ) آتش پرستانه و عهد دقیانوسی .....
پایگاه خبری آوای رودکوف -استادجهانگیر ایزدپناه :آدمیزاد باید آینده نگر ، عاقبت اندیش و حس زمانه سنجی قوی داشته باشد. مثلا هنگام نام گذاری فرزندانش اسما مبارکه را ول نکند و برود سراغ اسامی گبرکان نامهِ ( شاهنامه ) آتش پرستانه و عهد دقیانوسی نظیر گودرز ، هوشنگ ، رستم ، سهراب ، اسفندیار ، گیو ، بیژن یا اسم های کوفت و زهرماری مثل نام خودم ( جهانگیر ). عاقبت یک جایی ، سر بزن گاهی برادران و خواهران تیز بین و مو شکافِ مسئول امر خفت اش می کنند ، آن هم با دلایل مافوق منطقی و دندان شکن که مجبوریم خفه خون بگیریم . می گویید نه ؟ مطلب زیر را بخوانید:

هوشنگ مرادی کرمانی چند وقت پیش طی یاد داشتی نوشت که از مسئولین روستایمان در کرمان به من اطلاع دادند که به پاس خدمات شما ، تصمیم گرفته شده اسم دبستانی را که شما دوران ابتدائی در آن درس خوانده ای به نام شما نام گذاری کنند . مراسمی برگزار و روز موعود مرا هم دعوت کردند و حتی بنری زده بودند که دبستان به نام من نامیده شده بود . من هم طی سخنان کوتاهی گفتم که این لطف شماست و من قابل چنین امری را ندارم و بعد هم روانه کرمان شدم . به کرمان نرسیده بودم که به من اطلاع دادند " بنر نام شما را از سر در مدرسه پایین آوردند و بعد از بحث بین مخالفین و موافقین بالاخره قضیه نام شما منتفی شد. دلیل شان هم این بود که واژه " هوشنگ " یک بار هم در قرآن نیامده ولی واژه " وحدت " بارها در قرآن کریم ذکر شده است !!!

دوستان حالا متوجه شدید که نام گذاری اگر گبرکانی باشد، ماقبل تاریخ محسوب شده وصاحب نام اگر خدمات وشهرتش به عرش اعلاء هم برسد ، نامش درجایی ثبت نخواهد شد . از من گفتن .... خود دانید .

صفحه"شعر و ادب "پایگاه خبری آوای رودکوف را اینجا دنبال کنید.

کهگیلویه بزرگ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین