« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
بسته خبری آوای رودکوف؛
این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که امروز سه شنبه در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امروز سه شنبه درشهر لنده  مرکز شهرستان لنده اتفاقات و برنامه های مختلفی اجرا گردیده که در ادامه در قالب یک بسته خبری منتشر می گردد.

شورای اداری شهرستان و تصمیمات راهبردی

جلسه شورای اداری شهرستان لنده در تاریخ 97/2/23 در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید . در ابتدای این جلسه حسن پور معاون فرماندار و دبیر شورای اداری به فلسفه شکل گیری شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت : قانون شوراها مصوب سال 1325 بوده که هیچ دولتی حاضر به واگذاری بخشی از قدرت خود مردم نشد . شوراها میراث گرانسنگ دولت پاکدست اصلاحات بود که به منظور تقسیم قدرت مرکزی تصمیم گیری شکل گرفت اما به نوعی اکنون این پارلمانهای محلی از رسالت خود فاصله گرفته اند . وی در ادامه با توجه به نزدیکی فصل گرما و احتمال بروز آتش سوزی ، خواهان مشارکت جدی همه نهادها و انجام تمهیدات لازم در این زمینه شد . سپس کریمی نژاد فرماندار لنده با برشمردن عوامل توسعه ستیز ، معارضات مردمی ، نبود فرهنگ کار و بوروکراسی اداری را از مهمترین این عوامل برشمرد و گفتند : فرصت مغتنمی که برای این شهرستان در جهت خروج از بن بستهای اقتصادی فراهم شده را باید به بهترین نحو ممکن مدیریت نمود . در پایان مصوبات ذیل مورد توافق اعضا قرار گرفت :

1-کلیه دستگاهها ملزم به همکاری با بنیاد مستضعفان در اجرای طرح محرومیت زدایی شهرستان هستند .

2- مصوب گردید زمین چمن مصنوعی روستاهای شیتاب و ایدنک در اسرع وقت توسط بخشداران موگرمون و مرکزی پیگیری گردند .

3- روستاهای نزدیک به شهر زباله های خود را در محل دفن زباله های شهرداری دفن نمایند .
4- اعضای ستاد بحران همکاری لازم با اداره منابع طبیعی در هنگام آتش سوزی داشته باشند .
5- بانکها همکاری لازم برای تخصیص وامهای اشتغالزایی داشته باشند .

6- آبفای شهری تکمیل پروژه مخزن 1000 متر مکعبی شهرکهای مجاور شهر را در دستور کار قرار دهد .

7- کلیه مدیران دستگاهها ملزم به اعلام آخرین وضعیت اعتباری و تخصیص اعتبار پروژه های تحت نظارت خود به فرمانداری تا پایان اردیبهشت هستند .

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر لنده خطاب به شهردار تهران

 برادر ارجمند؛ جناب آقای مهندس سید محمدعلی افشانی

شهردار محترم تهران ؛ سلام عليكم؛

 بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است، لذا بدين‌وسيله انتصاب شايسته و مدبرانه حضرت‌عالي را به سمت شهردار تهران كه نمادي از سرافرازي، پيشرفت و اقتدار مي‌باشید، را حضور حضرت‌عالي تبريك و تهنيت عرض مي‌نمايم و باور دارم سوابق، تجارب و درایت ارزشمند حضرت‌عالي در جایگاه‌های مختلف مدیریت سیاسی، اجتماعی و فرهنگي نوید بخش حرکتی نو و تلاشي مضاعف در خدمت به مردم فهیم، فرهیخته، و ولایتمدار تهران بزرگ خواهد بود.

امید است در سالی که توسط رهبری معظم انقلاب به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، با بهره‌گیری از تخصص و تجربه مدیریتی حضرتعالی ، شاهد به ثمر نشستن منویات معظم‌له و اهداف دولت تدبیر و امید در شهر تهران باشيم.

 از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و توفیقات حضرت‌عالي و همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم. با احترام

ایرج جرنده / رئیس شورا شهر لنده

صعود مشترک هیئت کوهنوردی شهرستان های لنده و گچساران به کوه سفید لنده

تعدادی ازخانمها واقایان باشگاه زاگرس لنده و باشگاه کوهنوردی فراز گچساران پنج شنبه و جمعه به تاریخ 97/2/20 لغایت 97/2/21 به ارتفاعات کوه سفید لنده صعود کردند .

افراد حاضر در این کوهنوردی جناب اقای مهدی دادوند، جناب اقای مسلم تقوینژاد ، اقای مهندس محسن شریعتی،جناب اقای عالیان ، اقایان مرادی ،نوروزی،مرادیان،پناهپوری،حسنعلی پور،نوروزی،لاچین،شریفی،وخانمها نارکی مادرودختر،نوروزی،مرادیان،پورعبدی،شاه کرمی وجدبابایی .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: