« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
رئیس اداره آموزش وپرورش لنده ؛
رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده در جمع خبرنگاران ضمن گزارشی از عملکرد این اداره در یکسال گذشته برنامه های در نظر گرفته به مناسبت بزرگداشت مقام معلم در این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی جاویدان ظهر امروز در نشست با خبرنگاران ؛ اصحاب رسانه را چشم بینا و گوش شنوای جامعه عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ها بهترین فرصت برای رفع مشکلات در جامعه است.

رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان لنده با بیان اینکه اصحاب رسانه با نگاه و قلم خود  گامهایی موثری در پیشرفت جامعه دارند نقد اصحاب رسانه را منجر به اصلاح امور  و اصلاح امور را  منجر به پیشرفت  کشور دانست.

ایشان با اشاره به لزوم توجه جدی به  شعار سال تاکید کرد بنا داریم تا در اجرای امورات محوله از جمله لباس دانش آموزان  و ملزومات اداری و آموزشی و نوشت افزاری به این مهم جامه ی عمل بپوشانیم.

وی با تبریک نیمه شعبان و روز معلم گفت:تقارن روز معلم با نیمه شعبان، یادآور عزم راسخ معلمان برای ارتقاء ظرفیت جامعه و تلاش همه جانبه برای نیل به ارزشهای والای دینی است

رئیس اداره ی اموزش و پرورش شهرستان لنده با اشاره به اقدامات این اداره در یکسال گذشته گفت:اولویت اول  بنده مدارس روستایی بود که در این زمینه موفق شدیم نسبت به راه اندازی مجدد مدارس : شهید طیب موگر؛ شهید فیض قاشکمری ؛آزادی نهضت  و در مقطع متوسطه دبیرستان دخترانه آفتاب قیام را  راه اندازی نماییم.

دکتر جاویدان ؛ فعال نمودن راهبران آموزشی برای نظارت بر  43 مدرسه روستایی ؛راه اندازی  مدرسه اختلالات یادگیری ؛کسب  رتبه اول استان در جذب دانش اموزان ترک تحصیلی ؛توزیع پوشاک در سطح مدارس  با همکاری بانک آینده ؛توزیع نقدی هدیه روز عید دانش آموزان که توسط  مهندس هاشمی پور نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تامین گردیده بود؛ توزیع بیش از 500 میلیون ریال کتب آموزشی متوسطه دوم بصورت رایگان ؛تشکیل بازرچه دانش اموزی برای اولین بار ؛تشکیل کارگاه طرح سوال استاندارد برای اولین بار ؛ایزوگام 16 باب مدرسه ؛نصب دوربین مدارس بسته در اداره آموزش و پرورش  و خوابگاه شبانه روزی ؛احداث مدرسه دم تنگ با همکاری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی؛نشست با بنیاد برکت؛ پرداخت 530 میلیون ریال وام قرض الحسنه به فرهنگیان ؛مفروش نمودن بیش از 200 متر مربع از نمازخانه های مدارس ؛ برگزاری جلسات گفتمان دینی در مدارس؛هدایت تحصیلی 342 دانش آموز  سال گدشته ؛برگزاری گارگاه پیشگیری از معضلات اجتماعی در سطح مدارس ؛برگزاری کلاسهای اموزش خانواده ؛ کسب رتبه های استانی در ورزش مدارس و کسب مقام اول انشا نویسی در جشنواره سفیرشان سلامت استان را  تنها گوشه ای از عملکرد و افتخارات این اداره در سال گذشته عنوان نمود و از همه ی همکاران اداری و آموزشی خود بدین منظور تقدیر و تشکر نمود.

علی جاویدان همچنین : برگزاری صبحگاه مشترک ؛غبار روبی از گلزار شهدا ؛همایش فرماندهان بسیج دانش آموزی ؛دیدار با امام جمعه ؛ نشست بصیرتی سیاسی از طرف کانون بسیج فرهنگیان ؛دیدار با خانوادهای معظم شهدای فرهنگی؛سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه؛نشست با خبرنگاران؛پیاده روی خانوادگی ؛تجلیلی از معلمان پایه اول در جشن روز معلم  و ...را از مهمترین برنامه های هفته معلم اعلام نمود.

در پایان این نشست با حضور رئیس و معاونان اداره آموزش و پرورش  از خبرنگاران و اصحاب رسانه به دلیل همکاری و شرکت در برنامه های اموزش و پرورش تجلیل بهمل آمده است



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: