« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور گسترش تعامل و همکاری جهت تولید برنامه‌های مشترک با مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز استان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از صداوسیمای مرکز استان در خصوص انعکاس اخبار و اطلاعات این نهاد در مناسبت‌های مختلف گفت: مشارکت صداوسیما در برنامه‌های کمیته امداد منجر به اعتمادسازی و ایجاد امید و انگیزه در اقشار مختلف مردم در راه خدمت‌رسانی به قشر نیازمند جامعه می‌شود.



وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی درخصوص فعالیت‌های کمیته امداد در سال گذشته از بخش‌های مختلف صداوسیمای مرکز استان تولید و پخش شد، افزود: مشارکت حداکثری مردم درخصوص حمایت از طرح‌های کمیته امداد ازجمله اکرام ایتام ، محسنین ، تأمین کمک جهیزیه و ازدواج ، مفتاح الجنه، زکات و سایر برنامه‌های این نهاد، نیازمند مشارکت همه جانبه این رسانه است.

محبی با بیان اینکه صداوسیما نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کمیته امداد دارد، تصریح کرد: صداوسیما می‌تواند بااطلاع رسانی درست و فرهنگ‌سازی در جامعه مردم را نسبت به طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان آگاه کند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعامل بیش‌ازپیش صداوسیما در پوشش فعالیت‌های کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف از جمله جشن‌های ملی، هفته اکرام ایتام، زکات و اطعام نیازمندان، ماه رمضان و ماه محرم و ساخت برنامه‌هایی در زمینه اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در سال جاری شد.

یوسف افشار نیا مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: این رسانه همه تلاش خود را در زمینه فرهنگ‌سازی و ترویج اهداف کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف بخصوص در ماه مبارک رمضان به کار می‌گیرد. 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های کمیته امداد بخصوص زکات جزو اولویت‌های کاری صداوسیما است، افزود: تعامل با کمیته امداد را وظیفه خود می‌دانیم و در این زمینه از تمام ظرفیت خود برای تبلیغات و آگاهی سازی در خصوص برنامه‌های کمیته امداد استفاده می‌کنیم.



شایسته ‌ذکر است در پایان این نشست از مدیرکل، قائم‌مقام و معاونان صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: