« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
یاسوج
مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد وضعیت منابع آبی استان را بحرانی دانست و گفت: کشت محصولات آب‌بر از جمله برنج، ذرت و هندوانه ممنوع است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی داودی‌مهربا اعلام این خبر گفت: کشت محصولات آب‌بر از طریق چاه و آب‌های سطحی از جمله برنج، ذرت و هندوانه در این استان ممنوع بوده و کشاورزان باید نسبت به تغییر پروانه خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هر کشاورزی که از آب منطقه‌ای پروانه برنج کاری یا هر محصول آب‌بر دیگری دارد باید برای انتقال به کشت با آب‌بری کم اقدام کنند، افزود: وضعیت منابع آبی استان مناسب نبوده و انتظار می‌رود کشاورزان برای مدیریت این مهم همکاری کنند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: کشاورزانی که دارای پروانه از طریق آب منطقه‌ای نبوده نیز باید پاسخگوی سازمان جهاد کشاورزی باشند و در امور این افراد آب منطقه‌ای امکان دخالت را ندارد.

داودی مهر تاکید کرد: تا پایان بارندگی‌ها امکان ارائه گزارش در زمینه وضعیت منابع آب استان از جمله چشمه‌ها، چاه‌ها و سدها وجود ندارد.

صفحه"کشاورزی و دامداری"پایگاه خبری آوای رودکوف را اینجا دنبال کنید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: