« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
جایگاه روابط عمومی تقریبا در در تمامی ادارات و نهادهای شهرستان لنده مشخص نشده و بسیاری از این این ادارات فاقد پست روابط عمومی هستند و یا روابط عمومی آنها در حد شعار است و یا یک ابلاغ صوری !
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛امروزه و در عصر ارتباطات اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها دوچندان شده به گونه ای که موفقیت و دوام سازمان ها، ادارات و شرکت ها در عرصه ها و فعالیت های مختلف به عملکرد روابط عمومی  آن اداره  وابسته است.

روابط عمومی می تواند پل ارتباطی میان یک اداره  با  مردم و مخاطبان باشد و ضمن انجام رسالت خویش ، زمینه را برای فعالیت های بیشتر مدیر و سایر کارکنان آن اداره  فراهم نماید.

 اما با کمال تاسف باید گفت جایگاه روابط عمومی تقریبا در در تمامی  ادارات و نهادهای شهرستان لنده مشخص نشده و بسیاری از این این ادارات فاقد پست روابط عمومی  هستند و یا روابط عمومی آنها در حد شعار است و یا یک ابلاغ صوری !

باید اعتراف کرد که در کل شهرستان لنده تنها روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش تا حدودی فعال و با اصحاب رسانه ارتباط خوبی دارند و لا غیر !

لذا از فرمانداری محترم شهرستان لنده که اتفاقا صاحب نظر نیز هستند و ارتباط خوبی با رسانه ها دارند انتظار می رود در وهله اول مسول روابط عمومی فرمانداری این شهرستان را رسما معرفی و سپس نسبت به ساماندهی روابط عمومی ادارات شهرستان اقدام نمایند.

و صد البته انتظار هست تا ادارات شهرستان لنده مديران روابط عمومي خود را  به گونه ­اي انتخاب نمایند كه داراي ويژگي­هايي از قبیل ( مهارت فني ؛  دانش ومهارت تخصصي ؛ سوابق تجربي موفق؛ علاقمند به فعالیتهای فرهنگی و شغل روابط عمومی) باشند تا براساس آن ها بتواند موفقيت لازم را در پيشبرد اهداف سازماني محقق نمايد و اعتماد مخاطبان اداره و سازمان را نيز به خود جلب نمايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: