« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
لنده
جلسه ی توانمندی معاونین و مربیان پرورشی مدارس شهرستان لنده با حضور مدیر و معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه ی توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی  مدارس شهرستان لنده ظهر امروز با حضور مدیر و معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده برگزار شد.



در این جلسه معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهر لنده گفت:تعلیم  آموزه هاي ديني به دانش آموزان به گونه اي كه مبتني بر ويژگيهاي جسمي و رشدي باشد و نياز روحي و رواني آنها را تامين نماید ضروری است

پرویز ابراهیم پور افزود: رسالت ما در این برهه از زمان ایجاب می کند تا نسلي بالنده ؛ خلاق و پويا تحويل جامعه دهيم چون كودكان و نوجوانان آينه تمام نما و عملي رفتارهاي ما هستند.



وی اظهار داشت : رفتارها و عملكرد ما هميشه مدنظر كودكان و نوجوانان مي باشد و آنها ما را سرمشق و الگو قرا مي دهند بنابراين تا مي توانيم بايد عامل به عمل باشيم.

ابراهیم پور با بیان اینکه :هدف از این جلسه ارزیابی فعالیت های انجام شده حوزه پرورشی در سال تحصیلی 97 -96 می باشد گفت: باید ضعف های مربوط به این حوزه در برگزاری فعالیتها و برنامه های پرورشی را بر طرف نماییم .



معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش لنده گفت: یکی از نقاط مثبت مربیان و معاونین پرورشی را تجلیل و تشویق از دانش آموزان نخبه قرآنی و گفتمان دهه فجر درمدارس دانست.



پرویز ابراهیم پور در ادامه با اعلام اینکه در ماه جاری ارزیابی عملکرد شوراهای دانش آموزی را در دستور کار خواهیم داشت گفت: در سال گذشته ما 5 رتبه برتر شامل :سه رتبه اول ، یک رتبه دوم و یک رتبه سوم - در سطح استان را کسب نمودیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: