« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
گزارشی از برنامه های نوروزی نماینده کهگیلویه بزرگ؛
شمه ای از برنامه های نوروزی و تعطیلات 97 نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی را جهت اطلاع موکلین محترم به عرض میرسانیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عدل هاشمی پور لحظه تحویل سال را به بیمارستان امام خمینی دهدشت ( بخش جراحی)  رفت تا ضمن عیادت از بیماران و پیگیری مسایل درمان آنان بر سر سفره هفت سین پرسنل بیمارستان حضور یابد و تحویل سال را در کنار آنها باشد .

1_ در روز یکم فروردین ابتدا با حضور در گلزار مطهر شهیدان، ضمن ادای احترام، با آرمان های آن مردان خدا تجدید بیعت نموده و همراه با آن خانواده های معظم در عطر افشانی گلزار شهیدان سهیم باشد.

پس از آن پذیرای اقشار مختلف مردم در منزل خویش بود و ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت نامگذاری سال ( حمایت از کالای ایرانی) توسط رهبر معظم انقلاب و پایبندی و تلاش در جهت حمایت از تولید داخل و اجرایی نمودن شعار سال، بخشی از عملکرد خود در مجلس را به مردم گزارش داد.

2_ در روز دوم فروردین به دیدار مردم شریف شهر چرام رفت و با حضور در گروههای مختلف مردمی بویژه امام جمعه محترم ، خانواده شهیدان و سایر برنامه های مردمی تدارک دیده شده حضور پیدا کرد تا در برنامه های نوروزی آنها شریک باشد.

3_ روز سوم را با بازدید از اکیپ ها و غرفه های نوروزی هلال احمر آغاز نمود و با تاکید بر خدمت و امداد رسانی به موقع و متناسب به مهمانان نوروزی ، خواهان گسترش فرهنگ گردشگری و گردش پذیری در ایام نوروز شد. سپس به دیدار مردم روستای چهارمه رفت و پس از آن به حضور امام جمعه محترم شهرستان رسید.

عصر روز سوم همراه امام جمعه دهدشت، شورای تامین و تعدادی از اعضای شورای اداری در ویژه برنامه جشن ازدواج 150 زوج جوان شرکت نمود .

لازم به ذکر است این برنامه که به همت نماینده مردم تدارک دیده شده بود بخش قابل توجهی از جهیزیه و کالاهای اساسی زندگی مشترک توسط قرارگاه خاتم و چند خیر ، تامین شده بود.

4_صبح روز چهارم به بخش و شهر سرفاریاب رفت و با استقبال مسئولان و امام جمعه محترم در برنامه های مختلف مردمی از جمله برنامه عمومی در مصلای نماز جمعه شرکت نمود.

 عصر همانروز به دیدار مردم شریف منطقه دشمن زیاری رفت و در برنامه منسجمی که از قبل تدارک دیده شده بود ضمن شنیدن حرفها و نظرات خوب مردم ، بخشی از خدمات ارائه شده به آن منطقه را در شان مردم دانست و بر پیگیری سایر مطالبات به حق آنان تاکید کرد.

5_ در روز پنچم به دیدار مردم خونگرم منطقه گردشگری کمر دوغ در بخش چاروسا رفت و از میان مشکلات متعدد آن منطقه، پیگیری مجدانه آبرسانی (شرب) تقویت فشار برق با افزودن ترانسفورماتور و مطالعه راه ییلاقی در دستور کار قرار گرفت و رایزنی و هماهنگی لازم با ادارات متولی انجام گرفت .

بعد از آن با حضور در برنامه های مردمی در مرکز شهر قلعه رئیسی و یادواره شهیدان والامقام بخش در روستای گوراب حضور و سخنرانی نمود.

محور صحبت سردار هاشمی در این یادواره ، ارج گذاری به مقام شهید و خانواده های معظم شان ، پیگیری جدی مطالبات مردم و ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بود .

6_ روز ششم حضور و سخنرانی در چهارمین همایش توسعه شهرستان بهمئی بود که خوشبختانه با حضور نخبگان و شخصیت های ملی و استان با شکوه و رونق خاصی برگزار شد که ان شاءالله در آینده نزدیک شهرستان بهمئی از برکات و دستاوردهای آن برخوردار خواهد شد.

7_ در روز هفتم سردار هاشمی به دیدار چند خانواده شهید و برنامه های مختلف مردمی از جمله همایش فرهنگیان فهیم بخش چاروسا رفت که با شکوه و عظمت خاصی برگزار گردید.

8_ در روز هشتم  به دیدارهای مردمی تعلق گرفت و نماینده مردم با حضور در مجالسی که از اقشار مختلف مردم بویژه روحانیت معظم ، نخبگان علمی، فرهنگی، معتمدین و ریش سپیدان سادات جلیل القدر امامزاده نورالدین (ع) و طایفه ارزشمند طاس احمدی تشکیل شده بود حضور یافت و ضمن قدردانی از آنان بر تلاش مضاعف برای تحقق مطالبات به حق آنها و عموم مردم تاکید نمود.

9_  رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس روز نهم فروردین به دیدار مردم شریف شهرستان بهمئی رفت و در برنامه های متعدد و اثرگذار مردمی شرکت نمود.

10_ مردم شریف شهرستان لنده در روز دهم  میزبان نماینده خود در مجلس بودند و ضمن انجام برنامه های مختلف ، سردار هاشمی پور با حضور در نماز جمعه و ارائه سخن در این آیین عبادی، سیاسی ضمن گزارش عملکرد به مردم، راهها، راهکارها و تبیین شاخص های توسعه را فراتر از همایش های معمولی دانست و گفت : توسعه شهرستان لنده و خروج آن از بن بست  با وحدت و انسجام مردم و فراهم نمودن زمینه های توسعه از جمله جاده ها و زیر ساخت های ارتباطی ممکن میگردد.

11_  بخش سوق ، آخرین دیدار مردمی عدل هاشمی پور بود که برنامه ها و مجالس متعددی از سوی اقشار مختلف مردم بویژه روحانیت معظم ، معتمدین و فرهنگیان  بود که به نحو شایسته ای به انجام رسید .

عصر روز یازدهم بخش اعظمی از ریش سپیدان ، معتمدین ، فرهنگیان و جوانان ایل ارزشمند تامرادی پذیرای نماینده خود در مجلس بودند که با صفا و صمیمیت جلسه باشکوهی برگزار گردید.

12_ دوازدهمین برنامه کلی تعطیلات نوروزی در دوازدهم فروردین ( روز مقدس جمهوری اسلامی ) در مرکز استان و در کنار کهگیلویه ای های ساکن یاسوج سپری شد .

13_ تنها روزی که نماینده مردم به خانواده اش اختصاص داد که آنهم در کنار سایر مردم سپری شد روز 13بدر یا همان روز طبیعت بود.

لازم به ذکر است نماینده کهگیلویه بزرگ روز 24فروردین با مردم شریف بخش دیشموک دیدار خواهد داشت و بزودی جهت دیدار با مردم بخش های سرآسیاب و ممبی از این مناطق بازدید خواهند داشت.

نکات عمیق و قابل ذکر دیدارهای مختلف مردمی نماینده کهگیلویه در تمام دیدارهای چهره به چهره با اقشار مختلف مردم صورت گرفت عبارتند از :

1_ استقبال گرم و باشکوه اقشار مختلف مردم از نماینده پیگیر و پرتلاش خود در مجلس از جمله ائمه محترم جمعه و جماعات،اساتید و دانشگاهیان معتمدین و ریش سپیدان، دانشجویان و جوانان، دهیاران و بخشداران؛اعضای شوراها و شهرداران

 2_ حمایت همه جانبه و تشکر همه آنان از مواضع اخیر وکیل خود در مجلس از جمله در بحث استیضاح وزرا و دفاع از حقوق مردم بخصوص جانباختگان سانحه هوایی سقوط هواپی تهران یاسوج .
 
 سالی مملو از سلامتی، سربلندی و توفیق بیش از پیش برای همگان بویژه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خدای سبحان مسئلت داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: