« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
سیاسی
دکتر محمود احمدی نژاد در پیامی که به مناسبت میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) منتشر کرد، تنها راه نجات را در بازگشت به سیره آن عزیز و به رسمیت شناختن حقوق اساسی و آزادی مردم و برگرداندن پاشنه مدیریت کشور بر محور عدالت دانست.
به گزارش خبرآنلاین، کانال تلگرامی محمود احمدی نژاد، متن یادداشت رییس دولت های نهم و دهم را منتشر کرده که در بخشی از آن آمده است: «اینک در چهلمین سالی که قراربود در سرزمین نورانی ایران سیره و مشی او برپا داشته شود، در کجا قرار داریم؟

قرار بود آزادی و مطالبه عدالت سکه رایج باشد و با ساختن الگو ، زمینه تحقق مدیریت و حکومت فرزند برومند آن عزیز یعنی امام عصر(عج) در سراسر گیتی مهیا شود.

آیا زیبنده است که بسیاری به صرف اعتراض و انتقاد به شیوه اداره کشور و رفتارهای نادرست برخی مقامات یا مطالبه عدالت و آزادی تحت عناوینی مانند اقدام علیه امنیت ملی یا تبلیغ علیه نظام یا اتهامات جعلی مالی ، در بازداشت به سر برند؟

آیا درست است عزیزی که مورد سنگین ترین ظلم آشکار قرار گرفته ، برای رساندن صدای مظلومیت و اعتراض خود ، به عنوان تنها راه باقیمانده باید جان شیرین را سند پاکی و حقانیت خود و وسیله مطالبه عدالت قرار دهد و در مقابل ، تا زمانی که در معرض آسیب های جدی قرار نگرفته و اعتراض عمومی برپا نشده است، حتی از اعزام او به بیمارستان نیز امتناع شود؟

آیا درست است که امروز به جای سخن گفتن از کاهش فاصله با آن عزیز ، ناگزیر از اعتراف به پیدایش زاویه ای بزرگ باشیم که در این مسیر ایجاد شده است ؟

وضعیت امروز ما تا چه میزان مورد رضایت حقیقت و معیار انسانها در عصر حاضر یعنی امام زمان علیه السلام است؟

آیا تنها راه نجات، بازگشت به سیره آن عزیز و به رسمیت شناختن حقوق اساسی و آزادی مردم و برگرداندن پاشنه مدیریت کشور بر محور عدالت نیست؟

بدون تردید ، اعمال محدودیت بیشتر و برخوردهای تند و تلاش برای خاموش کردن صداها، فقط و فقط فاصله از امام (ع) را بیشتر می کند و سرنوشتی جز تباهی را در پی ندارد.

با تبریک مجدد میلاد تجسم عشق، آزادی و عدالت و عبودیت نوع انسان، لازم به تاکید است که بازگشت به مسیر او و تجدید نظر در اندیشه ها و رفتارهای متصدیان مناصب گوناگون حکومتی ، انتظاری به حق و تنها راه اصلاح و نجات است.

تردید ندارم که امام عصر (عج) یگانه منادی حقیقی مهر و آزادی و عدالت، یاور مومنان در تحقق این ارزش ها و اهداف بوده و خواهد بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: