« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
خبرهای خوش عدل هاشمی پور برای مردم لنده؛
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه با همایشها لنده توسعه پیدا نمی کند بلکه باید مطالبه گر باشیم و چانه زنی کنیم گفت: ما در استیفای حقوق مردم با هیچ کسی معامله و مماشات نخواهیم کرد.
 به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ، نماینده شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ در جمع نمازگزاران شهرستان لنده  با اشاره به شعار سال اظهار امیدواری کرد تا هم دولت و هم مجلس و هم مردم برای تحقق این شعار پای کار باشند.

عدل هاشمی پور اظهار داشت :شاید به این دلیل در جمع شما نماز گذاران حاضر نشدم که می خواستم  عیدی و خبرها خوشی برای شما داشته باشم که این مهم امروزه محقق شد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ افزود: با همایشها و نشستهای بی نتیجه لنده توسعه پیدا نمی کند بلکه باید  مطالبه گر باشیم و چانه زنی کنیم و مسولان را بکشانیم در مناطق.

هاشمی گفت: از جمله شعارهای انتخاباتی من جاده اصفهان بود که بحمدالله تا حدود زیادی محقق شد .جاده جایزان به لیکک جاده تشان به لنده و لنده به قلعه رئیسی را من وعده دادم و اینها نقشه راه من بود که  بحمدوالله الان همگی  در دست اقدام و بررسی هستند.

وی با بیان اینکه :در حوزه صنعت ؛ پروژه ساخت پتروشیمی دهدشت شروع کرده و با بیش از 150 نفر اشتغال زایی هم اکنون فعال است گفت :طرح ها و پروژه های که در ایام انتخابات وعده دادم از جمله :سیمان تنگ سپو ؛ معدن فسفات چرام ؛گاز رسانی به قلعه ریسی دیشموک و دشمن زیاری ؛آب رسانی از سد کوثر به 4 شهر از جمله شهر لنده ؛خروج لنده از بن بست و دهها طرح دیگر که هم اکنون همه ی انها فعال و یا دست اقدام هستند.

عدل هاشمی پور در ادامه افزود:نمی شود در بحث پروژه های عمرانی تنها به دولت تکیه کنیم بلکه باید از ظرفیت بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم  و خیرین نیزاستفاده کنیم که بحمدوالله این توان را خارج از بحث نمایندگی در خود می بینم.

ایشان با بیان اینکه برای توسعه شهرستان لنده باید این شهرستان را از بن بست خارج نمود گفت:خوشبختانه جاده لنده به تشان الان کد دار شده  و در بودجه 97 تصویب شد؛بیمارستان لنده کد گرفت و در بودجه 97 تصویب شد ؛پروژه جاده و پل تراب در شرف آغاز مجدد است؛کمک یکصد میلیونی به دانشگاه پیام نور لنده ؛ راه اندازی مرکز بهداشت قیام ؛ طرح گازرسانی به موگرمون و شیتاب و مونه و همچنین دهستان قیام که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد ؛ آمبولانس شبکه بهداشت ودرمان لنده که جزء هفت آمبولانسی بود که در حوزه انتخابیه ام توزیع گردید و همچنین اقدامات خوبی در حوزه راهسازی  و اسفالت جاده ها صورت گرفته و برنامه هایی برای معادن شهرستان لنده و فسفات قیام در دست اقدام داریم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت متاسفانه الان در لنده حدود 14 مدیر پروازی وجود دارد که من این را به جد پیگیری خواهم نمود.

وی خواهان استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای نیروهای انسانی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ فارغ از گرایش های سیاسی انها شد و گفت :ما در استیفای حقوق مردم با هیچ کسی معامله و مماشات نخواهیم کرد.

سردار هاشمی پور خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت اگر قراراست در این استان خدمت کنید باید بال پروازی خود را بشکنی و در استان ساکن شوی.

عدل هاشمی پور با گلایه از برخی رسانه های استان گفت: با اجرایی شدن هر پروژه ای در حوزه انتخابیه ام حملات گسترده ای از سوی برخی رسانه ها آغاز می شود و نمی گذارند که برای این حوزه کار اساسی شود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضورش در انتخابات آتی گفت: لازم است همه خوب بدانند که تا جان در بدن دارم و مردم به بنده اعتماد کنند در این عرصه خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین