« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
چو بهار بودی ورفتی در بهار
این بزرگ مرد والا وآگاه ،فهیم ودانا وانسانی فرهنگ دوست که بخش عظیمی از تاریخ وسرگذشت این سرزمین را یا شاهد ودر جریان ویا شنیده ومطلع بود بی نیاز از توصیف است واجازه دهید به گوشه ای از گفته های عبرت انگیز وهشدارآمیزش اشاره کنیم....
 به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ،جهانگیر ایزدپناه شاعر و نویسنده هم استانی در پی درگذشت زنده یاد مرحوم عطا طاهری طی یاداشتی نوشت:
جاودان نام وزنده یاد، کی عطا طاهری

ای فرزند خلف این دیار
چو بهار بودی ورفتی در بهار

این بزرگ مرد والا وآگاه ،فهیم ودانا وانسانی فرهنگ دوست که بخش عظیمی از تاریخ وسرگذشت این سرزمین را یا شاهد ودر جریان ویا شنیده ومطلع بود بی نیاز از توصیف است واجازه دهید به گوشه ای از گفته های عبرت انگیز وهشدارآمیزش اشاره کنیم.

در سال 73 یا 74 بود که به فاصله نه چندان طولانی یکی دوبار در دهدشت به دیدارشان رفتم . در میان صحبتها باگلایه به یک نکته مهم وهمیشه مورد غفلت گردانندگان اموراشاره کرد مبنی براینکه زمانی طی درخواستی از مسئولی -نماینده ای تقاضا کرده بود که من سالهاست در بین این مردم زیسته ام به این آب وخاک ومردم استان وشهرستانم وفرهنگشان آگاه وعلاقمندم. بدون هیچ چشم داشتی میخواهم در حد توان به مردمم خدمت کنم . شما تدبیری وراه کاری بیندیشید تا من (کی عطا طاهری) درحد توان وتجربه ام به جاهای دور ونزدیک به مردممان سرکشی کنم ومشکلاتشان را در یابیم ومشورت وپیشنهادها ی لازمه را برای بهبود و توسعه وترقی آموزشی وفرهنگی و.... ارائه دهم .

پاسخ هم منفی بود وجوابی نظیر اینکه حالا نوبت دیگران استکه این کارها را انجام دهند وخواهند د اد .

منظور نماینده محترم از دیگران هم معلوم بود.دانش آموخته گانی خاص از حوزه های آموزشی خاص که لابد میتوانند همه امورات عبادی وفرهنگی را روبراه کنند وطبق معمول پارا فرا تر هم نهند و مروج اندیشه سیاسی خاص هم باشند. نا گفته نماند در انجام وظیفه اصلی خود ناموفق ونا هماهنگ با روزگار .

افسوس که سعه صدر و وسعت نظری نبوده که ازتجربیات آموزشی – فرهنگی بزرگانی نظیرطاهری ،مجیدی ،یعقوب غفاری ودر سطح فراتر از استان ازامثال بهمن بیگی استفاده شود. بلکه مورد بی مهری هم بوده اند.

از جانب مردم به این بزرگان پاسداشت و ارج لازم نهاده شده و اما مسئولین چون نوشداروی بعداز مرگ سهراب یا برای عقب نماندن از قافله افکار عمومی گاهی پس از مرگ یادی از بزرگان نموده اند که به هیچوحه پذیرفته نیست.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
دور از ایران عزیر
|
France
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
افسوس و صد افسوس که مردی بزرگ را از دست دادیم و به یار همیشگی کی عطای عزیز ، یعقوب غفاری از راه دور تسلیت میگویم و سلامتی همه را آرزومندم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: