« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
محمدرضا سياهپور:
بی شک تا دنا اين نماد ستوارى و ِبشكوهى هست ، یاد و خاطره ی این مرد بزرگ در ذهن و خاطر مردم این دیار باقی خواهد ماند...
پایگاه خبری آوای رودکوف :در پی درگذشت " کی عطا طاهری " از بزرگان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ، محمدرضا سياهپور؛دادستان شهرستان بِن استان چهارمحال و بختيارى طی یاداشتی با بیان اینکه :عطا طاهری زنده است تا فرهنگ و ادب این استان زنده است .درگذشت ایشان را تسلیت و براى بازماندگان صبر و اجر مسئلت نموده است.

متن یاداشت وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

دیدیم جهانی ز غم مرگ تو نالید/چون راحت ابنای بشر بود مرامت
از دل نرود یاد تو فرزانه ی یکتا/پاینده و جاوید به گیتی شده نامت

چهره ی ماندگار فرهنگی دیارمان از اين دنيا رخت بر بست و در خاك آرام گرفت .

در آغازین روزهای سال نو ،که بهار قبای سبز به تن کرده بود، به ناگاه بزرگ مردی از دیار سرافرازمان وداع مان گفت و بر قامت دنای سفيد پوش ، جامه ی سیه پوشاند.

بی شک تا دنا اين نماد ستوارى و ِبشكوهى هست ، یاد و خاطره ی این مرد بزرگ در ذهن و خاطر مردم این دیار باقی خواهد ماند.

نسل ها یکی پس از دیگری،تلاش او برای هویت بخشیدن به فرهنگ این خطه ، آزاد مردى ، خردورزى ، ساده زيستى ، صفا و صميميت و مهربانى اش را فراموش نخواهد کرد و سينه به سينه به آيندگان منتقل خواهد كرد.بی شک عطا طاهری زنده است تا فرهنگ و ادب این استان زنده است.

در ایامی که مزین به نام پدر شده است،فرهنگ فولکلور این دیار،عشایر این دیار،کودکان چندین نسل ازین سرزمین پدری را از دست دادند که نبودش خلاء بزرگی خواهد بود.

 اين مصيبت عظمى را به ايل و تبارمان ، دوست داران و مریدان ، اهل قلم، تمامی بزرگان، فرهيختگان، جوانان و همه ی کسانی که دلشان برای فرهنگ و اقتدار و افتخار این خطه می تپد، تسلیت عرض میکنیم و از خداوند متعال براى آن مرحوم غفران واسعه الهى و براى بازماندگان صبر و اجر مسئلت داريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین