« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
لنده
فرماندار لنده و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با انتشار پیام هایی جداگانه درگذشت مادر شهید رضایی را تسلیت عرض نمودند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف  ، متن پیام تسلیت مسئولین شهرستان لنده بشرح زیر است :

متن پیام دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار لنده  بشرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
پدران و مادران شهدا بعنوان اسطوره های صبر و مقاومت همواره شایسته تکریم خواهند بود زیرا عزیزترین داشته های خود را اسماعیل وار به قربانگاه برده اند .
باخبر شدیم والده مکرمه شهید رضایی از شهدای والامقام شهرستان لنده به فرزندش پیوست و در جوار دردانه اش آرام گرفت .
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معظم شهید رضایی تسلیت گفته برای آنمرحوم غفران الهی و برای سایر بازماندگان صبری جمیل آرزو می نمائیم.  


پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت درگذشت مادر شهید رضایی

بسمه تعالی
یا أَیتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ؛ ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیهً مَرْضِیهً
والدین شهدا که عزیز ترین  هستی خود را در دفاع  از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی مقاومت و ایثار هستند.

خبر درگذشت مادری دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره، نماد ایمان و مقاومت و مادر شهید والا مقام رضایی که مبارزی مجاهد از خط مقدم بهداشت تا خط مقدم جبهه بوده اند، عمیقا موجب تالم و تاثر خاطر گردید .

این بانوی بزرگوار در طول زندگی‌اش، مصیبت‌ها و رنج‌های زیادی را متحمل شد. از سختی‌ها و محنت‌های روزهای جهاد و شهادت فرزند برومندش تا تحمل درد و رنج بیماری، همه مصیبت‌های جانکاه و توان‌فرسایی بود که وی با قامت استوار به استقبال آنها رفت و هیچ خللی در اراده اش راه نیافت.

اينجانب اصالتا از طرف خودم و نیابتا از طرف همکارانم در شبکه بهداشت و درمان لنده،  مصيبت وارده را به خانواده محترم ايشان تسليت گفته ، از پروردگار متعال علو درجات براي آن فقيده سعيده و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان محترم مسألت مي‌نمايم. اميدوارم روح مطهر اين بانوي بزرگوار در كنار ارواح طيبه ي فرزند شهيدش مشمول مغفرت و رضوان الهي باشد.

*لازم به ذکر است شهید رضایی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان بوده که در سال 1364 در منطقه مهران به همراه سه تن دیگر از بستگان و هم روستائیان خود (شهید کریمی ؛ شهید رازنهان و شهید پیرا)  به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

ادامه دارد.........
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: