« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹
کهگیلویه
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت : فهم و درایت و شعور قوم لر بر هیچکس پوشیده نیست و افراد کوته بینی چون نوروزی با توهین به قوم بزرگ لر هیچگاه بزرگ و عزیز نخواهند شد.
 به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ،نماینده کهگیلویه ؛بهمئی ؛ چرام و لنده اظهار داشت : نماینده توهین کننده رباط کریم و بهارستان به قوم لر پاسخ مناسب خود را دریافت خواهد کرد و او باید منتظر واکنش شدید نمایندگان لر تبار در مجلس باشد.

سردار هاشمی پور افزود :  عزیزان قوم لر در سراسر کشور بدانند توهین جناب نوروزی که وجود و حضورش در مجلس مدیون قوم لر در رباط کریم و بهارستان است بدون پاسخ فرزندان شما در خانه ملت نخواهد ماند.

وی با محکوم کردن توهین نماینده رباط کریم به قوم لر افزود: متاسفانه اینگونه افراد درک درستی از بزرگی و شرافت قوم عزیز و با افتخار لر ندارند و چون تسلطی بر زبان خود ندارند هر جسارتی را بدون تفکر و تعقل بیان می کنند.

نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد: فهم و درایت و شعور قوم لر بر هیچکس پوشیده نیست و افراد کوته بینی چون نوروزی با توهین به قوم بزرگ لر هیچگاه بزرگ و عزیز نخواهند شد.

سردار هاشمی پور خاطرنشان کرد: نمایندگان لر تبار مجلس با تمام توان و شهامت در مقابل اهانت به قوم بزرگ خود خواهند ایستاد و حتما واکنش شایسته ای به این فرد متوهم خواهیم داد البته به وی پیشنهاد می شود سریعا و تا دیر نشده از قوم بزرگ لر عذرخواهی و طلب بخشش نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: