« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
دزدان شبروی خیابان شهرآرا در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از رکنا، سرهنگ عباس جمشیدی رئیس کلانتری 137 نصر گفت: شب گذشته ماموران این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خیابان شهرآرا بودند که در یکی از خیابان های فرعی، مردی را با نقاب و قمه به دست مشاهده کردند و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: مرد نقابدار مسلح، به محض مشاهده ماموارن متواری شده و با فریاد های خود سعی کرد همدستش را که در داخل یک مغازه مشغول سرقت Stealing بود، متوجه حضور ماموران کرده تا متواری شود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با این اقدام، بلافاصله هر دو متهم تحت تعقیب ماموران قرار گرفتند و پس از تعقیب و گریز نه چندان طولانی، با شلیک هوایی ماموران متوقف شدند.
جمشیدی ادامه داد: یکی از متهمان که سعی داشت هنگام دستگیری با سلاح سرد به ماموران حمله کند با استفاده از فنون رزمی ماموران ناکام مانده و به همراه همدستش به کلانتری منتقل شدند.
جمشیدی، تصریح کرد: هر دو متهم در کلانتری به جرم Crime خود مبنی بر سرقت از یک مغازه اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: