« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
فرماندار لنده در نشست با خبرنگاران عنوان کرد؛
فرماندار لنده گفت: عمده مشکل و چالش شهرستان لنده خشکسالی، بیکاری؛معیشت ؛محیط زیست و معضلات اجتماعی است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار لنده صبح امروز درجمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ؛ خشکسالی، کم آبی ؛بیکاری؛معیشت ؛محیط زیست و معضلات اجتماعی  را از مهمترین چالشهای این شهرستان عنوان کرد.

دارا کریمی نژاد؛ بحث زیرساختها، خروج شهرستان از بن بست، جاده ها و از جمله جاده لنده به تشان و جاده و پل تراب ؛مخزن 1000 متر مکعبی آب لنده و فرهنگ سرا را  مهمترین اولویت‌های کنونی شهرستان لنده عنوان کرد.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به تهران و پیگیری مشکلات شهرستان ؛ از آقایان تقوی نژاد و حسینی بخار همکاریهای لازم تشکر نمود و اظهار داشت طی ملاقاتهایی که بواسطه ی این عزیزان ایجاد شد قولهای مساعدی جهت تکمیل و راه اندازی مخزن آب ؛معدن گچ و فسفات و همچنین بحث ورزش و جوانان دریافت نمودیم.

فرماندار لنده با بیان اینکه باید آستانه صبر و تحمل مسئولان در مواجهه با انتقادات بالا برود گفت: مدیران پاسخگوی رسانه ها و افکار عمومی باشند و خدمات دولت را به مردم انتقال دهند.

کریمی نژاد خاطر نشان کرد: به جد قائل هستم که رسانه ها و اهالی فرهنگ و هنر باید بتوانند در فضایی آزاد به بیان نگاه ها، پیشنهادات و انتقادات خود بپردازند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده با مدیران پروازی نیز اتمام حجت نمود و گفت: همه مدیران شهرستان باید حضور همیشگی در حوزه مدیریت خود داشته باشند و اگر توان لازم را ندارند همان بهتر که مدیر نباشند.

فرماندار لنده سال 97 را سال تکان مدیریتی عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال 97 عدم تحرک برخی از مدیران را تحمل نخواهیم کرد و از اهالی رسانه خواست تا با نظارت خود در این زمینه وی را همکاری نمایند.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان لنده تجلیل بعمل آمده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: