« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
یاسوج؛
کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به خاطر تلاش‌های انجام‌شده در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تحت حمایت در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی یکی از برنامه‌های محوری و اساسی کمیته امداد است، گفت: این نهاد به خاطر تلاش‌های انجام‌شده در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تحت حمایت در بین دستگاه‌های اجرایی استان رتبه برتر را کسب و از سازمان ورزش و جوانان استان لوح تقدیر دریافت کرد.



وی تصریح کرد: در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: ...... از مساعی و تلاش‌های درخور تحسین جنابعالی و همکاران محترم آن مجموعه در راستای ساماندهی، رونق بخشی و برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در سال ۱۳۹۶ صمیمانه تشکر نموده و کسب رتبه دستگاه برتر در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را تبریک عرض نموده و توفیقات شما را در راه خدمت به‌نظام و انقلاب اسلامی و تقویت بیشتر بنیه‌های هویتی، فرهنگی و اعتقادی جوانان این خطه از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

محبی به برنامه‌های کمیته امداد در قالب طرح اوقات فراغت اشاره و بیان کرد:  در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در سال جاری چهار هزار و ۳۵۲  نفر از مددجویان در اردوهای زیارتی قم، مشهد و عتبات عالیات با اعتبار ۷۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شرکت کرده‌اند.

وی برگزاری اردوهای آموزشی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد اعلام و بیان کرد: در این زمینه ۶۰۰ نفر بااعتبار ۷۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان شرکت کردند.

محبی به شرکت هزار و ۵۰۰ نفر در برنامه‌های کانون‌های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: کانون‌ها در سه بخش مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی(دائم)، کانون¬های موقت و پیروان ولایت با غنی‌سازی اوقات فراغت جامعه مددجویان نقش بسزایی در جهت ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت‌های حرفه‌ای آنان ایفا می‌کنند و در این زمینه در سال جاری ۱۲۲ میلیون تومان هزینه شده‌است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: