« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
با حضور فرماندار:
صبح امروز در محل دفتر مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده مراسم تجلیل از مسئولین هیئتهای ورزشی و اصحاب رسانه برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ به همت اداره ورزش و جوانان، آیین تجلیل و پاسداشت از روسا و نائب رئیسان هیئت های ورزشی، خبرنگاران و اصحاب رسانه و همکاران اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با حضور دکتردارا  کریمی نژاد فرماندار لنده  برگزار شد.



در این مراسم  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از مسئولین هیئتهای ورزشی بخاطر حمایت های آنها از ورزش شهرستان با وجود مسائل و مشکلات ناشی ازنوسان کمبود اعتبارات در سال جاری قدردانی کرد .



محمود فاضلی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 13 میلیون تومان صرف تعمیرات و تجهیزات ساختمان اداری از جمله میز و صندلی ؛ دوربین مداربسته  ؛درب ورودی اداره و ....نموده است اظهار داشت تلاش خواهیم نمود در در سال 1397 نسبت به تجهیز هیتهای ورزشی اقدام نماییم.



رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده خوابگاه ورزشی را از مهمترین نیازمندیهای این اداره عنوان کرد و افزود :با وجود مشکلات مالی و انسانی اما برای عید نوروز خصوصا در روستاها برنامه های ورزشی مفصلی خواهیم داشت.



در ادامه مسولین هیاتهای ورزشی نظرات ؛انتقادات و پیشنهادات خود را طرح نمودند و خواهان حمایت مادی و معنوی از رشته های مختلف ورزشی شدند.



همچنین فرماندار لنده در این مراسم اظهار داشت : هدف اصلی ورزش سلامت و نشاط افراد جامعه است پس نباید ورزش را به عنوان تفریح و بازی قلمداد کرد بلکه یکی از عوامل اصلی پویایی و نشاط جامعه است.



دکتر کریمی نژاد افزود:همدلی بین همه ارکان ورزش شهرستان می تواند نوید بخش روزهای طلایی باشد و شکی نیست که با پتانسیل موجود و حمایت دستگاه های اجرایی منطقه در آینده ای نه چندان دور شاهد اتفاقات بسیار خوشایندی برای ورزش شهرستان خواهیم بود.



در پایان مراسم با اهدای جوایزی ازهیئت های ورزشی و اصحاب رسانه شهرستان لنده تقدیرو تشکر به عمل آمد.


















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: