« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
یاسوج
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 40 مبلغ برای برپایی خیمه معرفت طرح نوروزی آرامش بهاری به 51 بقاع متبرکه امامزادگان این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حجت الاسلام سید نور الله جنتی پور پیش از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: چهل روحانی اعزامی در این ۵۱ بقعه حضور خواهند یافت و مبلغین اعزامی در دو شیفت هفت روزه نسبت به تحقق اهداف فرهنگی اقدام خواهند کرد.

جنتی پور از آموزش ۱۰۰ ساعته مبلغین خبر داد و گفت: این افراد در حوزه آموزشی، مشاوره، عفاف و حجاب فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: همچنین ۲۰ روحانی بومی نیز در این حوزه فعال خواهند بود.

جنتی پور خاطرنشان کرد: بقاع ما در خدمات رسانی با توجه به حجم زائرین در سطوح ویژه مانند بی بی حکیمه(س)با۵ روحانی،   بقاع سطح یک به تعداد ۱۶ بقعه هرکدام با ۲ روحانی،  ۱۹ بقعه سطح دو تقسیم هرکدام با یک مبلغ  یا روحانی و پنج بقعه سطح سه نیز که بدون روحانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از حضور بازرسان سازمان در استان خبر داد و اظهار کرد: رصد پوشش خدمات و نظارت بر اجرای طرح آرامش بهاری نیز از جمله اهداف ناظرین است.

جنتی پور خاطرنشان کرد: در سطح استان نظارت های لازم بر ارائه خدمات در مناطق هدف انجام می شود.

وی تصریح کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین اجرایی می شود.

جنتی پور این طرح را یک طرح فرهنگی و مناسب دانست و بر تلاش برای تحقق اهداف این اثر فرهنگی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تلاش های دشمنان به شکل برنامه ریزی شده و برای تغییر نگاه نسبت به امام زادگان است، تصریح کرد: اجرای اقدامات فرهنگی در کنار امام زادگان ضروری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: