« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
حسین علی پور
اتفاقا بنای پرستش هیجانی تاجگردون را هم ندارم­! ایشان طبق وظیفه مربوطه عمل کردند و البته قابل تقدیر است­؛ اما.....
پایگاه خبری آوای رودکوف-حسین علی پور:وقتی غلام محمد زارعی­، نماینده عرفی و قانونی بویراحمد و دنا­، وکیل و مدافع قسم خورده حقوق مردم، که شأن و شخصیت و جایگاهش را از فرد به فرد رأی مردم این حوزه انتخابیه کسب کرده­، به خاطر یک رابطه به زعم خویش دوستانه سیاسی­_­اقتصادی با معدود وزراء­، آن هم مقطعی نه اصیل­! نمی تواند از حقوق مردم و حوزه انتخابیه خود دفاع کند­، جسارتا و با عرض پوزش­! انتظار بی جایی داریم از محمد علی وکیلی نماینده تهران که با رانت دولت وارد مجلس شده و ظاهرا بدون هماهنگی فراکسیون امید به خود اجازه آب خوردن هم نمی دهد! که اگر این چنین نبود­، تعهد تشکیلاتی را بر قسم شرعی و قانون اساسی مقدم نمی داشت و به خورد افکار عمومی نمی داد­!!

اتفاقا بنای پرستش هیجانی تاجگردون را هم ندارم­! ایشان طبق وظیفه مربوطه عمل کردند و البته قابل تقدیر است­؛ اما من یک بویراحمدی معتقد به اصالت و سخاوت دنا هستم که از قضا در گچساران هم ریشه هایی دارم و میرشکار فرصت ها را می شناسم و رصد می کنم­!

اینجانب چند روزی است که به خاطر این مطالب­، بعضا با ادبیاتی خارج از نزاکت سرزنش می شوم­؛ اما قضاوت مخاطبین را در رابطه با تاجگردون و اهدافی را که در مرکز استان در سر می پروراند به آینده نزدیک واگذار می کنم­!!­...


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
احسنت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: