« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
یاسوج
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان بنزین مصرف شده در استان در ۱۱ ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف,مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 11 ماهه گذشته 201 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین معمولی, سوپر و یورو4 توزیع داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 11 درصدی را نشان می دهد.

لطف الله مسعودی با بیان اینکه این شرکت وظیفه تامین و ذخیره سازی و همچنین انتقال فراورده های نفتی را از لحاظ کمی و کیفی بر عهده دارد, عنوان کرد: در 11 ماهه 185 میلیون لیتر بنزین معمولی در استان توزیع شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش دارد.

مسعودی ابراز کرد: از ابتدای سال 96 تا اول اسفندماه 9 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در استان توزیع شده در حالی سال گذشته توزیع نداشتیم.

وی بیان کرد: همچنین در 11 ماهه 7 میلیون و 700 هزار لیتر بنزین سوپر توزیع کردیم که نسبت به 11 ماهه سال 95, 44 درصد افزایش دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در 11 ماهه امسال 19 میلیون لیتر نفت سفید, یک میلیون 130 هزار لیتر نفت کوره و 143 میلیون لیتر گازوئیل توزیع کردیم که به نسبت مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 12 درصد کاهش, 50 درصد کاهش و 4 درصد افزایش دارد.

مسعودی با بیان اینکه عمده ترین سوخت قابل توزیع در استان بنزین, نفت سفید و کوره و همچنین سوخت هواپیما است, تصریح کرد: در مجموع 365 میلیون لیتر فرآورده نفتی در استان توزیع شده که به نوعی دولت برای این میزان 365 میلیارد تومان یارانه پرداخت کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: