« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: ربیعی با رای باطله مجددا وزیر شد و حق مردم در اختیار کسی است که رای اعتماد را کسب نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی پس از رای گیری استیضاح آخوندی، غلامرضا تاج گردون نمماینده مردم گچساران در تذکری خطاب به لاریجانی گفت: شما صبح حضور نداشتید، رئیس وقت تعداد حاضران را ۲۴۸ نفر اعلام کرد اما پس از شمارش آرا تعداد کل آرا ۲۵۳ رای اعلام شد.

وی ادامه داد: بعد از شمارش آرا و در انتها یکی از عزیزان رای اش را به صندوق انداخت و هیات رئیسه این رای را قبول کرد.

وی با تاکید بر اینکه ربیعی با رای باطله مجددا وزیر شد، گفت: حق مردم در اختیار کسی است که رای اعتماد را کسب نکرده است. خواهش می کنم بررسی کنید. اگر به نتیجه رسدید قبول می کنیم.

در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را در زمان رای گیری استیضاح ربیعی بر عهده داشت، گفت: حاضرین جلسه ۲۴۸ نفر بودند اما زمان رای گیری نمایندگانی که بیرون جلسه بودند به داخل آمدند و کارت گرفتند و امضا کردند، نمایندگانی که آرا را شمارش کردند کارت ها را با امضاها چک کردند.

وی اظهار داشت: من سوال کردم شش بار آرا شمرده شد. این حرف ها اتهام افکنی است.

نمایندگان وقتی به صحن وارد شدند حق دارند نظر خود را اعلام کنند کسی غیر از نمایندگان در رای گیری شرکت نکرد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است آقای پزشکیان تعداد حاضران را ۲۴۸ نفر اعلام کرده باشد اما بعد از آن تعدادی از نمایندگان وارد جلسه شده و کارت گرفته باشند شبهه افکنی نکنید.

وی اظهار داشت: از نظر مقررات وقتی شمارش آرا شروع شد نباید رای جدید را پذیرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: