« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
لنده
دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده همزمان با فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پیام تبریکی منتشر نمود.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، متن کامل پیام دکتر دارا کریمی نژاد به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا به شرح زیر است:

بسم الرب الشهدا و الصدیقین
حیات طیبه و شجره ماندگار ایران اسلامی مرهون رشادتهای مردان و زنانی است که به خاک افتادند تا ما به خاک مذلت نیافتیم . شهدا متعلق به یک عصر نیستند بلکه قهرمانانی هستند که در حافظه تاریخی ملتهای آزادیخواه ماندگار خواهند بود . تابلوی ماندگار شهادت زیباست زیرا در پس کرانه این عروج ملکوتی ، رنگ و بوی ایدئولوژی و جهان بینی اسلامی جلوه ای خاص به آن بخشیده است . یادمانها و بزرگداشت ها تنها تلنگری به ماست که ما خود را فراموش نکنیم وگرنه شهیدان فراموش ناشدنی هستند . در هیاهوی نوگرایی و تجدد ، اخلاق حکم میکند که از آنان که امنیت و آسایش خود را مرهون جانبازیهای آنان هستیم یادی کنیم . 22 اسفند در تاریخ ملت سرافراز ایران به نام بزرگداشت شهدا نامگذاری شده تا به یاد داشته باشیم آرامش لحظات تحویل سال نو و پویایی ماهی سرخ سفره هفت سین ما ، وامدار این عزیزان است . در واپسین روزهای سال 1396 تنها دعایی که می توانیم طلب نمائیم این خواهد بود : خداوندا روح شهدا را از ما راضی بگردان .

کریمی نژاد فرماندار لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین