« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
یاسوج
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ملاقات عمومی و پاسخگویی به مردم در همه دستگاه های اجرایی، ادارات دولتی، فرمانداری ها و بخشداری ها فقط روزهای شنبه هر هفته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جعفر گوهرگانی در جلسه کمیته سلامت و صیانت از حقوق مردم، افزود: در روزشنبه هرهفته برگزاری هرگونه جلسه ای ممنوع است و همه  مدیران برای ملاقات مردمی و پاسخگویی به آنها باید در اداره مربوطه حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: متقاضیان و ملاقات کنندگان هم فقط در این روز به اداره و یا دستگاه مربوطه که ارتباط  کاری دارند برای رفع مشکل ودریافت پاسخ خود مراجعه کنند.

معاون توسعه منابع استانداری اظهار داشت: این روز برای دیدار وملاقات عمومی در تمام ادارات همه شهرستان ها و مرکز استان تعیین و از هفته جاری هم وارد مرحله اجرا شد.

گوهرگانی با بیان اینکه، سعی براین است تا این فرهنگ در استان نهادینه شود که متقاضیان فقط در این روز برای رفع مشکلات به ادارت مراجعه کنند، گفت: دستگاه های دولتی هم فقط در این روز تمام وقت خود را برای جوابگویی به خواسته های مردمی بکار گیرند و دیگر روزهای هفته پیگیر امور وانجام دیگر وظایف و ماموریت ها اداری باشند.

دبیر شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: این تصمیم در شورای اداری استان که عالی ترین شورای تصمیم گیری استان می باشد، اتخاذ شده و لازم الاجرا است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: