« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
یاسوج
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرمانداری ها و تمام دستگاه های دولتی استان مکلف به استقرار میزخدمت و اجرای دستورالعمل آن شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جعفر گوهرگانی در جلسه کمیته سلامت و صیانت از حقوق مردم، افزود: استقرار میزخدمت در راستای مصادیق حقوق شهروندی و لازمه تحقق سلامت نظام اداری است و تا پایان اردیبهشت سال آینده در همه دستگاه ها و ادارات دولتی با ساز و کار معینی عملیاتی می شود.

وی، ارائه خدمات به صورت متمرکز و فراگیر در بخش های دولتی به مردم را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: مردم سرمایه های اجتماعی و پشتوانه اصلی و همراه نظام و انقلاب هستند و لازمه حفظ و پشتیبانی و حمایت مردمی ارائه خدمات صادقانه و بهینه به آنها می باشد.

گوهرگانی بیان کرد: میزخدمت با هدف طرح تکریم ارباب رجوع، رعایت منشور حقوق شهروندی، ارزشیابی مدیران، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، رضایت مندی مردم از ادارات دولتی و ارتقاء سلامت اداری درسطح شهرستانی و مرکز استان مستقر خواهد شد.

وی با تاکید براینکه، دستگاه های اجرایی باید برای استقرار میزخدمت مکان مناسبی با نیروهای تخصصی و آموزش دیده  در نظر بگیرند، گفت: سیستم های سخت افزای و نرم افزای نصب وبکار می روند و حتی کنترل رفت و آمد پرسنل دستگاه و حضور و غیاب کارکنان از این طریق به عمل می آید.

رئیس کمیته سلامت و صیانت از حقوق مردم هم در این نشست گفت: در راستای اجرای دستورالعمل دکتر روحانی رئیس جمهور و تاکید دکتراحمدی استاندار مبنی بر اجرایی نمودن سریع و دقیق میزخدمت، برای هرگونه برنامه ریزی این نشست برگزار شد.

محمود مومن نسب افزود: از آنجائی که تکریم ارباب رجوع به یک تکلیف قانونی تبدیل شده است، دستورالعمل میز خدمت از سوی رئیس جمهور به همه دستگاه های دولتی استان ابلاغ شد.

 وی بیان کرد: میزخدمت به دلیل رابطه مستقیم با تکریم ارباب رجوع یکی از موضوعات مهم در جشنواره شهید رجائی است و سنجش میزان سلامت اداری و اجرای تکالیف قانونی سلامت اداری از جمله طرح تکریم است.

مومن نسب با اشاره به اینکه، میزخدمت برشی از تکالیف این کمیته است، افزود: برپایه نظام سلامت اداری، شورای عالی اداری، منشور حقوق شهروندی، صیانت از حقوق مردم، ارتقای سطح پاسخگویی به مردم  الزام به استقرار میزخدمت هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: