« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
یاسوج
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد از تجلیل ۷۹ نفر از فعالان قرآن و عترت در اختتامیه این جشنواره چهارشنبه، ۲۴ اسفندماه ٩٦ خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رضا دهبانی پور اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره های هفته قرآن و عترت استان با تجلیل از نفرات برگزیده این جشنوارها در رشته های مختلف برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این جشنوارها در ١٢ رشته فرهنگی وهنری برگزار شد افزود: شهرستان های تابعه استان هر کدام میزبان یک یا دو جشنواره بود که نفرات برتر آنها به استان اعلام شد.

دکتر دهبانی پور  در ادامه اضافه کرد: نمایشگاه بیش از ۷۰ اثر آثار تجسمی قرآنی ماحصل جشنواره‌های قرآنی اجرا شده در سطح استان فردا، ۲۰ اسفندماه در اداره کل ارشاد اسلامی برپا خواهد شد.

 رئیس ستاد اجرایی جشنواره قرآن و عترت استان تصریح کرد: اجرای تئاترهای خیابانی برگزیده همزمان با برپایی کارگاه آموزشی نقاشی و خوشنویسی دوشنبه، ۲۱ اسفندماه ساعت ۹ صبح در یاسوج از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

وی اجرای تئاتر خیابانی در دهدشت، لنده و گچساران و تجلیل از ۴ برگزیده عکس قرآنی در لنده را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها تا اختتامیه جشنواره قرآن و عترت ذکر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل از ۷۹ نفر در ۱۲ رشته، تجلیل از ۶ نفر افراد شاخص مؤسسات قرآنی سطح استان، حضور استاد سیدکریم موسوی، ابتهال‌خوان کشوری، اجرای تواشیح از استان را از برنامه‌های اجرایی اختتامیه جشنواره قرآن و عترت ساعت ۹,۳۰ صبح چهارشنبه، ۲۴ اسفندماه اعلام کرد.

دهبانی پور در پایان محدودیت‌های اعتباری جشنواره را یادآور شد و بیان کرد: تاکنون تنها یک سوم بودجه جشنواره اختصاص یافته که امید است تمامی اعتبار مصوب شده محقق شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین