« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
در هفته احسان و نیکوکاری برپا شد
۹۳ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در روز جشن نیکوکاری کمک‌های مردم نوع‌دوست استان را جمع‌آوری کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه۹۳  پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، مساجد، مراکز نیکوکاری و بسیج به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برپاشده است، گفت: کمک به نیازمندان و محرومان افتخار بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده است.



وی با اشاره به اینکه مردم استان در عرصه‌های مختلف همواره یاریگر نیازمندان بوده‌اند یادآور شد: جشن نیکوکاری از روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در ۴۲۰ مدرسه استان آغاز شد و  پنج‌شنبه ۱۷ اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد و جمعه ۱۸ اسفند در مصلاهای نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه می‌یابد.

محبی به مشارکت آموزش‌وپرورش، انجمن اولیاء و مربیان، صداوسیما و بسیج در برگزاری جشن نیکوکاری اشاره و اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده در مدارس استان با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌گرفته بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس و مبالغ پایگاه‌ها نیز در کمترین فاصله زمانی تا قبل از آغاز سال نو به دست نیازمندان و محرومان خواهد رسید.

وی بابیان اینکه هدف از برگزاری جشن نیکوکاری تنها جمع‌آوری کمک برای نیازمندان نیست، خاطرنشان کرد: هدف اصلی برگزاری این جشن نهادینه کردن فرهنگ و روحیه انفاق، احسان، نیکوکاری و کمک به هم نوع در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه سه هزار یتیم تحت حمایت این نهاد است گفت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در کنار برگزاری جشن نیکوکاری ثبت‌نام از حامیان نیکوکار و حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین است.

وی با یادآوری اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد، بیان کرد: امید است با مشارکت پرشور و حضور حداکثری مردم نوع‌دوست استان شاهد افزایش این مبلغ در جشن امسال باشیم.

محبی تأکید کرد: خیران و نیکوکاران نوع‌دوست می‌توانند با شماره‌گیری#۴*۵*۰۷۴*۸۸۷۷* در جشن نیکوکاری مشارکت کنند و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات شعبه جمهوری واریز کنند.

محمدکاظم نظری معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری گفت: جشن نیکوکاری فرصت مناسبی است تا در آستانه سال نو به فکر نیازمندان باشیم و در حد توان دست آنان را بگیریم.

وی به استقبال خوب مردم کهگیلویه و بویراحمد جشن نیکوکاری اشاره کرد و افزود: امید است که شاهد افزایش روزافزون کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی در زمینه یاری‌رساندن به نیازمندان نهادهای حمایتی باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: