« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
لنده
90 کیلوگرم مواد غذایی شامل مواد لبنیاتی، مواد پروتئینی و گوشتی، طعم دهنده ها و رنگ ها، شیرینی، نان، آجیل، کنسروها، کمپوت و نوشابه ها در این بازدید توسط بازرسان کشف و ضبط گردیده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در این مانور بازرسان بهداشتی، دامپزشکی و اتاق اصناف در قالب چهار تیم از صنوف و اماکن تهیه و توزیع غذایی شهرستان بازدید کردند.


 مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در حاشیه این مانور به خبرنگار" آوای رودکوف" گفت:برنامه بسیج سلامت نوروزی همه ساله از 15 اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ماه با حضور بازرسین بهداشت محیط و با اولویت نظارت بر اماکن و مراکز حساس، با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه و به منظور کاهش و کنترل بیماری های مرتبط با آب و مواد غذایی اجرا می شود.



امرالله خانی اظهار کرد: طی این مانور از 29 مکان کسب، شامل 8 صنف حساس، 20  سوپرمارکت و خواروبار فروشی و یک اماکن عمومی بازدید شد.



وی ادامه داد: 90 کیلوگرم مواد غذایی شامل مواد لبنیاتی، مواد پروتئینی و گوشتی، طعم دهنده ها و رنگ ها، شیرینی، نان، آجیل، کنسروها، کمپوت و نوشابه ها در این بازدید توسط بازرسان کشف و ضبط گردیده است.



ایشان در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل تیم های بازرسی بهداشت محیط جهت بازدید از صنوف و اماکن حساس در این ایام خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند شکایات بهداشتی خود را از طریق تلفن گویای 190 اعلام نمایند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: