« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
رئیس اداره کتابخانه های شهرستان لنده خبر داد :
سید زکریا تقوی نژاد رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده اجرای طرح کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده خبر داد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده با اعلام این خبر گفت: کتابخانه مهمترین نهادی است که به نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اطلاعاتی همه اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن سن ، جنس ، شغل ، میزان تحصیلات و ... پاسخ می دهد و با توجه به اینکه رسالت کتابخانه های عمومی ارتقای سطح کتابخوانی ، آموزش مادام العمر ، تعالی فرهنگی ، آگاهی بخشی ، مشاوره مناسب برای اعضا می باشد و به عنوان مهم ترین رکن ساختاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور تلاش برای بازشناسی این جایگاه به ویژه در میان نخبگان ، مدیران و تصمیم سازان امری ضروری است لذا طرح کتابخانه گردی با هدف پرداختن به این ضرورت برگزار میگردد.
 
سید زکریا تقوی نژاد افزود:همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرح کتابخانه گردی در سراسر کشور اجرا می گردد .

وی اظهار داشت: بر اساس این طرح در هر شهرستان یک کتابخانه بعنوان نمونه انتخاب شده و در روز پنج شنبه ۱۷ اسفند این طرح را به اجرا می گذارد.

تقوی نژاد عنوان کرد:در شهرستان رامسر کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده برای اجرای طرح انتخاب شده است .

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده هدف از انجام این طرح را دعوت از مسئولین محترم و روسای ادارات شهرستان ، فرهیختگان ، هنرمندان ، شاعران ، ورزشکاران و عموم مردم عزیز شهرستان جهت بازدید از کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده و آشنایی با بخشهای مختلف کتابخانه ، عضویت رایگان افراد بازدید کننده، آشنایی با نوع فعالیت کتابداران و در مجموع معرفی کتابخانه به عموم مردم اعلام نمود.

ایشان در پایان تصریح کرد: بازدیدکنندگان از کتابخانه در روز ۱۷ اسفند می توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه شوند .
** شما هم دعوتید
 منتظر حضور سبزتان هستیم
*وعده ما ۱۷ اسفند سالروز نهاد کتابخانه های عمومی کشور کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده
 آدرس : کهگیلویه و بویراحمد- لنده- خیابان شهید فهمیده ، خیابان کتاب - روبروی مرکز سلامت شهری ، کتابخانه عمومی شهید باهنر لنده

* جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن .7432462426 تماس حاصل نمایید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین