« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
لنده
همایش نکوداشت روز امورتربیتی ؛ هفته تربیت اسلامی و تجلیل از فعالان حوزه پرورشی در سالن اجتماعات آموزشگاه شکوفه شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همایش نکوداشت هفته تربیت اسلامی وروز امور تربیتی در شهرستان لنده برگزار شد.



رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: مهم‌ترین اهداف تشکیل امور تربیتی حراست از مرز‌های اعتقادی و حفظ دستاورد‌ها و تبیین ارزش‌های انقلاب در مدارس است.

علی جاویدان افزود: انتقال مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش‌ها و مهارت‌های هرجامعه به استمرار و بقای آن‌ها در آن جامعه کمک کرده و این وظیفه مهم بر عهده دستگاه تعلیم و تربیت بویژه مربیان و معاونین پرورشی است.



 امام جمعه شهرستان لنده  نیز در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی وروز امور تربیتی با اشاره به جایگاه و ارزش والای مربیان پرورشی ،مسئولیت خطیر این عزیزان را سخت و سنگین عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل اظهار داشت: مربیان امور تربیتی و مشاورین نقش بسزایی در تربیت دانش‌آموزان دارند، لذا شایسته است مربیان پرورشی در کنار آموزه‌های دینی به مسائل اخلاقی و تربیتی دانش‌آموزان نیز توجه داشته باشند.

امام جمعه لنده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر خودسازی و تزکیه نفس ،رعایت اخلاق، احکام و اعتقاد به مبانی اسلامی را از شاخصه‌های بارز مربیان و مسئولین فرهنگی عنوان کرد و تصرح کرد: اگر رعایت اخلاق در جامعه خروجی این سیستم باشد می‌توان به آینده امیدوار بود ،لذا ما مسئولین فرهنگی وظیفه سنگین و فوق‌العاده سختی در پیش داریم و انتظار می‌رود با همفکری نگذاریم فرزندان این مردم طعمه فرهنگ دشمن شود.

در پایان این مراسم از مربیان ؛معاونین تربیتی و مشاورین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمده است.





















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: