« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کهگیلویه و بویراحمد
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: پاکسازی طبیعت در طرح استقبال از بهار به مدت یک هفته از تاریخ هجدهم تا بیست و پنجم در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛؛محمدکاظم نظری در نشست پیش از ظهر امروز ستاد استقبال از بهار اظهار داشت: شیوه نامه ستاد استقبال از بهار که ازسوی معاونت توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و با هدف تحقق اصل 50 قانون اساسی و بند 4 سیاسی های نظام در راستای حفاظت از محیط زیست به استانداری ها ابلاغ شده است.

وی، با بیان اینکه این شیوه نامه با دیدگاه فرهنگی و نهادینه سازی حفاظت از محیط زیست ابلاغ شده است، افزود: با همین دیدگاه شورای امر به معروف و نهی از منکر، دستگاه های فرهنگی و سازمان های مردم نهاد در ستاد استقبال از بهار و امر پاکسازی طبیعت موظف به همکاری شده اند.

نظری، این طرح را فرصتی در راستای اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست، جلب مشارکت اجتماعی، آماده سازی استان در استقبال از بهار دانست و گفت: همچنین در این طرح می بایست تلاش شود تخریب و آلوده کردن محیط زیست به عنوان یک منکر معرفی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، با بیان اینکه فرمانداران می بایست مسئولیت اجرای این طرح را در شهرستان ها بر عهده بگیرند و تا شانزدهم با تشکیل ستاد شهرستانی در خصوص جزئیات اجرای آن تصمیم بگیرند، گفت: در شهرستان بویراحمد نیز این وظیفه بر عهده فرمانداری بویراحمد است و با ابلاغ مصوبات در این خصوص برنامه ریزی صورت می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی در ادامه نشست ، به برگزاری موفق کمپین «نه به زباله » در مردادماه در سطح شهر یاسوج و با حضور مسئولان استانی اشاره کردو گفت: این کمپین بیست و یکم اسفندماه با حضور و فعالیت گسترده دستگاه ها و با استفاده از ظرفیت شهرداری، جمعیت هلال احمر، محیط زیست، شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای حفاظت از منابع آب و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

نظری، به نقش مهم رسانه ها در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود: صدا و سیما در طول این یک هفته با همکاری محیط زیست به آموزش و دعوت مردم به شرکت در پاکسازی شهر و راه های بین شهری، پارک هاو تفرجگاه های عمومی و اماکن گردشگری و ... اقدام نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین