« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
بهبهان
صبح امروز در ساختمان نارنجستان نهال دانشگاه شهید چمران اهوازجلسه هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با وزیر علوم برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در دومین روز از حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری به استان خوزستان ،صبح امروز در ساختمان نارنجستان نهال دانشگاه شهید چمران اهوازجلسه هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با وزیر علوم برگزار شد.




در این جلسه که با حضور کلیه اعضای هیات رئیسه دانشگاه برگزار شد ،دکتر سید نژاد طی سخنانی کوتاه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته را بیان نموده و در ادامه  آقایان دکتر اصغری پری،دکترمیری،دکتر صالحی ویسی،دکتر فرجی ،دکتر ضیایی و آقای احور ضمن ارائه عملکرد واحد های مطبوعه ،نیازها و مشکلات مجموعه های  خود را برای وزیر علوم بیان نمودند.

دکتر غلامی وزیر علوم نیز ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه، درباره طرح جامع کار آفرینی دانشگاه گفت: این طرح بخشی از فعالیت های ما در بخش کارآفرینی خواهد بود و تلاش خواهیم کرد این طرح در دیگر دانشگاه ها نیز دنبال شود وی افزود  هم اکنون طرح مشابهی در دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه علوم انسانی در حال اجراست و امید داریم در ترم دوم فعالیت بتوانند دستاورد هایشان را جمع بندی نمایند .

غلامی تاکید کرد من این مدل کارآفرینی اجرا شده  را مدل خوبی می دانم و سعی شود ارزیابی مجددی هم از طرح صورت گیرد تا انشا الله مشکلات اشتغال دانشجویان حل شود.

ایشان افزودند در حوزه معاونت مالی زحمات زیادی کشیده شده ،بنده در جریان تنش های قبلی دانشگاه بوده ام و انشالله با کمک خدا از مشکلات عبور خواهید کرد.یکی از حساسیت های ما بحث افراد  هست ،هم به لحاظ حقی که برایشان ایجاد شده و هم به لحاظ شرایط اجتماعی که وجود دارد و خانواده شان را مدیریت می کنند که حذف این افراد، آدم را در چارچوب سختی قرار می دهد و قاعدتا تصمیم گیری در این باره سخت می شود اما با سازماندهی تدریجی و برداشتن بار از روی دوش دانشگاه بدون اینکه به افراد هم آسیبی جدی برسد انجام شدنی است.اشتغال به سمت شرکت ها و خدمات صورت گرفته نیز کار خوبی است که در دانشگاه بهبهان صورت گرفته و باید تلاش کرد از این شرایط سخت به خوبی عبور کرد و وضعیت را تثبیت کرد.

در پایان نشست نیز با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان،حاج آقا شفیعی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان و روسای دانشگاه های منطقه ،طرح جامع کارآفرینی دانشگاه رو نمایی شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین