« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خدمات ارائه‌شده به ایتام تحت حمایت این نهاد در قالب طرح طاها را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه طرح طاها با هدف تأمین آتیه ایتام تحت حمایت این نهاد اجرا می شود، گفت: ۱۷۴ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در سال جاری از بیمه آتیه ایتام برخوردار شدند.



وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون۴۷میلیون و ۷۵۶هزار تومان در قالب طرح تأمین آتیه ایتام تحت حمایت با مشارکت حامیان پرداخت‌شده است، افزود: از کمک های مردمی حامیان، ماهیانه مبلغی به حساب یکی از شرکت‌های بیمه‌ای طرف قرارداد واریز می‌شود و ایتام تحت حمایت پس از رسیدن به سن قانونی می توانند از آن به عنوان یک سرمایه شغلی، تحصیلی و ازدواج استفاده‌کنند.

محبی میانگین سرانه ایتام در طرح طاها را ۲۷ هزار تومان اعلام و بیان‌کرد: این طرح بهترین شیوه برای تامین آینده ایتام تحت حمایت است و اجرای آن می‌تواند آینده‌نگری را برای آنان در برداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۹۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان، از حمایت حامیان نیکوکار برخوردار هستند، از حامیان دعوت کرد تا با باز کردن حساب آتیه برای فرزندان ایتام در یکی از شرکت‌های بیمه‌ای، آنها را از بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بهره‌مند کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: