« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
اجتماعی
رئیس اداره کار شهرستان های کهگیلویه و لنده در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر لنده از ممنوعیت خبرنگاران در بیشتر جلسات شهرستان کهگیلویه خبرداد و گفت اصولا خبرنگار نمی تواند مسئولان را این چنین بازخواست نماید!!
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده در حالی برگزارشد که برخی از مدیران دستگاههای اداری ؛عملکرد خود در را تشریح می نمودند نمودند . در این بین نیز خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف با کسب اجازه از رئیس جلسه به بیان طرح ها و ایده ها و چند سئوال از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده پرداخت و خواستار توجه بیشتر به ورزش و جوانان شد.



در همین حال رئیس اداره کار شهرستان کهگیلویه در واکنش به اظهارات این خبرنگار و فعال فرهنگی، از ممنوعیت ورود خبرنگاران به بیشتر جلسات شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: در بیشتر جلسات شهرستان کهگیلویه از خبرنگاران دعوت نمی شود و اصولا خبرنگار نمی تواند  مسئولان را این چنین بازخواست نماید.

این صحبت های خادمی رئیس اداره کار شهرستان کهگیلویه با واکنش منطقی دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده مواجه شد و گفت: در دنیای که شفافیت حرف اول را می زند نمی توان جلوی انتقال اطلاعات را گرفت.

وی افزود: اصحاب رسانه هستند که بیشترین سهم را در آگاهی رساندن به جامعه و اطلاع رسانی دقیق و شفاف به آحاد جامعه دارند و اصولاً این نوع نگاه به اصحاب رسانه اشتباه است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: خبرنگاران هستند که به تمام جلسات وزنه می دهند و اگر همین مجاهدت ها نبود هیچکس صدا و عملکرد  ما مسئولان را در استان و کشور نمی شنید.

وی تاکیدکرد: اگرآمار به درستی به جامعه منتقل شود و تشویش اذهان عمومی صورت گیرد جامعه بیشتر متوجه این اقدامات خواهند شد.



مواضع قابل تقدیر و حمایت سریع فرماندار شهرستان لنده در این جلسه از خبرنگاران ستودنی است و امیدواریم مسئولان بپذیرند که یکی از مهمترین وظایف اصحاب رسانه مطالبه گری از مسئولان و انتقال عملکردهای مسئولان به جامعه است.

برگرفته از خبر لنده با کمی دستکاری و برگرداندن واژگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: