« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
بهبهان
در دومین همایش کشوری کانون های دانشجویی همیاران دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از فعالیت های کانون همیاران سلامت دانشگاه تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این همایش کشوری که با حضور کلیه کانون های همیار سلامت و در دانشگاه شیراز برگزار شد،کانون همیاران سلامت  مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن این لوح تقدیر که به امضای دکتر منصوره سادات صادقی ، دبیر همایش و مدیر کل دفتر مشاوره سلامت سازمان دانشجویان و دکتر چنگیز رحیمی رئیس مرکز مشاوره و روان درمانی دانشگاه شیراز رسیده آمده است:

اکنون که با تلاشهای ارزشمندتان ،فعالیت های دانشگاه شما به عنوان قابل تقدیر برگزیده شده است،به رسم یادبود و به پاس قدردانی از زحمات دانشجویان کانون دانشجویی دانشگاهتان در هویت بخشی به فعالیت های داوطلبانه ،ارائه خدمات روان شناختی به سایر دانشجویان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی این لوح تقدیر تقدیم می گردد.امید است با وجود چنین دانشجویان مستعد و با انگیزه شاهد رشد و شکوفایی توانمندی های هر چه بیشتر آنان و ایجاد دانشگاهی سالم و با نشاط باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: