« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
یاسوج
یکی از محلی‌های ساکن در منطقه دنا مدعی شده است که هواپیما را در ارتفاع کم و در حال عبور از ارتفاعات دنا مشاهده کرده است.
 پایگاه خبری آوای رودکوف: یکی از محلی‌های ساکن در منطقه دنا مدعی شده است که هواپیما را در ارتفاع کم و در حال عبور از ارتفاعات دنا مشاهده کرده است.


به گزارش  نودا، او خطاب به بخشدار، کوهی را نشانه گرفته و گفته برای او مشاهده حرکت هواپیما در ارتفاع کم عجیب بوده است. او معتقد است باید منطقه مورد مشاهده‌اش مورد بررسی بیشتری بررسی شود. او مدعی شد که حدود ساعت 8:50 دقیقه صبح روز گذشته یک هواپیما را که در ارتفاع خیلی پایین که به سمت یکی از قله های دنا به نام «نول» در حال پرواز بوده ، مشاهده کرده است.

وی ادامه داد:در آن زمان مه غلیظی در ارتفاعات وجود داشت، باران می بارید و باد به شدت باد می وزید. کمتر از 30 دقیقه بعد از مشاهداتش اخبار سانحه هوایی را شنیده است.
تعدادی از خانواده های قربانیان سانحه هوایی و مردم محلی با تجمع در مقابل بخشداری دنا کوه از حادثه رخ داده ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی سریعتر برای روشن این واقعه شده‌اند.

از صبح امروز تاکنون چندین هلی کوپتر برای جستجوی هواپیمای سانحه دیده در مسیر پروازی تهران - یاسوج به پرواز درآمده‌اند و با وجود پروازهای پرخطر در شرایط بد جوی هنوز اثری از لاشه هواپیما پیدا نکرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: