« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
گچساران
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران: اولین همایش ملی « قلم، اقوام، آرامش» در روز پنج شنبه سوم اسفند ماه در شهرستان گچساران برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،امیرحسین نوروزی گفت: این همایش ملی به صورت یک روز کامل و در دو تایم صبح و عصر و از ساعت های ۹ صبح الی ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۴ الی ۱۷ عصر در سالن اجتماعات آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می گردد.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران  هدف همایش را نفی قومیت گرایی، نفی الگوسازی منفی و معرفی چهره های فرهنگی و اهالی قلم به عنوان تولیدکنندگان فرهنگ به جامعه و الگوسازی مثبت معرفی کرد:

نوروری گفت: سخنرانان همایش مذکور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی« نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری»، دکتر علی مطهری « نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و از اعضای کمیسیون فرهنگی»، دکتر غلامرضا تاجگردون « نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی» و دکتر اردشیر صالح پور « مردم شناس و از اساتید دانشگاه تهران» هستند.

نوروری افزود:همچنین در همایش مذکور کلیپ هایی که توسط گروه مستندساز همایش ساخته شده اند به نمایش گذاشته خواهد شد که از آن جمله می توان به کلیپ مرحوم بهمن بیگی، کلیپی از معضلات اجتماعی گچساران از زبان مردم ، کلیپ مدرسه اسدی باشت و کلیپ کوچ عشایر اشاره کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: