« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ؛
در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی دهستان دشمن زیاری و بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه گازدار شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  نماینده مردم کهگیلویه ؛بهمئی؛چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره برداری از نعمت گاز طبیعی در دهستان جاورده گفت : از وزیر نفت و مدیر عامل گاز کشور سپاسگزارم که پیشنهاد خادم مردم در خانه ملت را مبنی بر گازرسانی به مناطق دشمن زیاری، چاروسا و دیشموک در قالب یک پکیج کامل را پذیرفتند و مساعدت لازم را مبذول داشتند.

عدل هاشمی پور عنوان کرد: خدای بزرگ را شاکرم که امروز و در آستانه 22 بهمن، مشعل گاز در دهستانهای دشمن زیاری و جاورده روشن شد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی گفت: افتتاح گاز در دهستانهای فوق قطعا حاصل یک کار تیمی و ناشی از خرد جمعی است که از همه عوامل دخیل در این امر صمیمانه و خاضعانه قدردان و سپاسگزار.

مهندس هاشمی پور اظهار داشت: نقش برجسته مردم و دهیاران در همکاری با شرکت گاز استان قابل تقدیر و ستایش است و از این بابت ممنونم.

خادم مردم در خانه ملت در ادامه گفت: از جناب دکتر حسنوند نماینده مردم در مجلس و ریاست کمیسیون انرژی که در این مدت صادقانه همکاری نمودند سپاسگزاری می نمایم و انتظار دارم با توجه به محرومیت منطقه و مشکلات مالی و اقتصادی مردم در جهت تخصیص یارانه برای خرید انشعاب همچون گذشته همکاری ویژه و لازم را داشته باشند.

عدل هاشمی پور ضمن قدردانی از مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز افزود: امیدوارم با برنامه ریزی منظم و فشرده تا پایان خرداد گازرسانی در شهر قلعه رئیسی و بخش دیشموک  به بهره برداری برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: