« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
بهبهان
بمناسبت دهه مبارک فجر و با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان سه طرح دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بمناسبت دهه مبارک فجر و با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان سه طرح صنعتی سازی سلف سرویس مرکزی  ، سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی  و بازارچه دانشجویی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان افتتاح شد.

با حضور مهندس یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان و دکترتقی زاده معاون برنامه ریزی و سرمایه گزاری صندوق رفاه دانشجویان  طرح صنعتی سازی سلف سرویس مرکزی  و سالن بدنسازی و آمادگی جسمانی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با اعتباری بالغ بر ۳.۵میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بازارچه دانشجویی نیز با هدف سهولت دسترسی دانشجویان به امکانات رفاهی با مساحت 500متر مربع واعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال افتتاح گردید که در این بازارچه کتاب و نوشت افزار فروشی، فتوکپی، بوفه و اغذیه فروشی مشغول به فعالیت می باشند.



یزدان مهر و تقی زاده در بدو ورود به دانشگاه با حضور بر مزار شهید گمنام ادای احترام نموده و سپس با حضور در خوابگاه های دخترانه و پسرانه دانشگاه از نزدیک امکانات مورد استفاده دانشجویان را بازدید و با دانشجویان درباره تسهیلات دریافتی صندوق به گفتگو پرداختند و در ادامه نیز از مرکز جوار دانشگاهی بازدید بعمل آوردند.

در پایان مراسم جلسه هیات رئیسه دانشگاه با حضور ایشان برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر سید نژاد ضمن خیر مقدم به میهمانان، از حمایت های مادی و معنوی مهندس یزدان مهر و دکتر تقی زاده تقدیر و تشکر نموده و به تشریح برنامه های دو سال گذشته و رسیدن به جایگاه دانشگاه های نسل سوم اشاره کرده و هدف اصلی دانشگاه را کسب درآمد زایی از امکانات و قابلیت های موجود عنوان نمود.

حاج آقا طواف امام جمعه موقت شهرستان و مشاور فرهنگی دانشگاه نیز با اشاره به پیشرفت های اخیر در دو سال گذشته و تقدیر از هیات رئیسه دانشگاه اظهار امیدواری کرد حضور مهندس یزدان مهر منشا خیر و برکت بوده و دانشگاه رونقی دو چندان یابد.



سپس دکتر ضیایی نژاد معاون دانشجویی دانشگاه ضمن تشکر از حمایتهای صندوق رفاه، گزارشی از عملکرد معاونت دانشجویی ارائه نمود و خواستار توجه ویژه به دانشجویان محروم دانشگاه شد و در ادامه نیازهای پیش روی دانشگاه از جمله ایمن سازی و استاندارد کردن خوابگاه ها، بهبود سیستم های سرمایشی و گرمایشی، افزایش فضاهای ورزشی و توسعه فضاهای خوابگاهی را خواستار شد.

دکتر اصغری پری معاون اداری مالی نیز کمبود ظرفیت خوابگاه پسرانه را مهم ترین عامل محدود کننده توسعه دانشگاه عنوان نمود و خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.

دکتر فرجی معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه نیز با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته و نتایج رضایت بخش کارها اظهار امیدواری کرد حضور مهندس یزدان مهر نوید بخش کمک و حمایت بیشتر ایشان از مجموعه دانشگاه باشد.



دکتر صالحی ویسی مدیر حوزه ریاست و امور بین الملل دانشگاه نیز به برنامه های صورت گرفته در مرکز جوار دانشگاهی اشاره کرده و خواستار حمایت های مالی و معنوی از طرح های دانشجویی در جهت ورود به بازار رقابت شد.

پس از صحبت های اعضای هیات رئیسه، مهندس یزدان مهر با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته، کارهای انجام شده را قابل تقدیر عنوان نموده و گفت با امکانات و کمک های مالی محدود آثار خوب فعالیت و تلاشها مشهود می باشد

وی افزود خوزستان پیشانی جنگ تحمیلی هشت ساله ما بوده و در این جنگ بیشترین خسارت ها را متحمل شده و هشت سال بیشتر از دیگر استانها عقب افتاده است، ولی متاسفانه نهادهای مسئول تا کنون وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود را در قبال خوزستان انجام نداده اند.



یزدان مهر به حمایت صندوق از طرح های دانش بنیانی که قابلیت عرضه در بازار رقابت را داشته باشند اشاره کرد و افزود با توجه به مشکلات همیشگی کسری بودجه در هر سال، استفاده از ظرفیت های آموزش عالی در بخش اقتصاد ضروری می باشد.

وی از اقدامات دانشگاه در زمینه تدوین برنامه جامع کار آفرینی تقدیر و  دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان را به عنوان یکی از دانشگاههای پیشتاز تدوین و اجرای بر نامه های مهارت آموزی مورد نیاز جامعه معرفی و اعلام کرد این دانشگاه پایلوت ملی مهارت آموزی مورد حمایت صندوق رفاه دانشجویان در قالب طرح سجا  قرار می گیرد و آمادگی خود را برای انجام اقدامات عملی برای اشتغال زایی دانشجویان به ویژه در حوزه صادرات محصولات اعلام کرد.

 یزدان مهر در بحث قرارداد ها ،فعالیت اخیر دانشگاه را خوب ارزیابی نمود و در پایان با اعلام رضایتمندی کامل از نوع هزینه کرد کمک های مالی صندوق به دانشگاه، قول مساعد داد که در رفع نیازهای پیش روی دانشگاه همکاری های لازم صورت گیرد.

دکترتقی زاده معاون برنامه ریزی و سرمایه گزاری صندوق رفاه دانشجویان  نیز با ارائه گزارشی مختصر از فعالیت های صورت گرفته در دوران ریاست مهندس یزدانی مهر به فعالیت های مهمی از جمله رتبه بندی خوابگاه ها و سلف های دانشجویی،ایجاد اتاق های سلامت و تندرستی ،حمایت از کارگاه های آموزش محور و... اشاره کرد که همه این فعالیت ها با درآمد های اختصاصی صندوق حمایت و به مرحله اجرا درآمده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: