« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در راستای گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت، با برنامه ریزی مدیر روابط بین الملل و مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه، بازدید و جلسه بررسی راهکارهای همکاری دانشگاه و شرکت مناطق نفت خیز جنوب با حضور دکتر پورقاسم رئیس پژوهش و فناوری شرکت مناطق نفت خیز جنوب و هیات همراه در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان برگزار شد .

در ابتدا دکتر پور قاسم به همراه همکاران و مدیران حوزه تابعه از آزمایشگاههای دانشکده های منابع طبیعی، فنی مهندسی، علوم پایه و مرکز جوار دانشگاهی بازدید نمودند .



سپس جلسه بررسی راهکارهای ارتباط دانشگاه با شرکت مناطق نفت خیز جنوب با حضور هیات بازدید کننده و اعضاء هیات علمی دانشگاه در سالن جلسات حوزه  ریاست برگزار گردید .

در ابتدای جلسه دکتر فرجی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ضمن تشکر از حضور تیم پژوهشی شرکت مناطق نفت خیز به ارائه قابلیت ها و توانمندیهای دانشگاه و اعضاء هیات علمی در موضوعات مرتبط با اهداف و وظایف شرکت پرداختند و اظهار امیدواری نمودند این جلسات گام مهمی جهت ارتباط دانشگاه و شرکت مناطق نفتخیز جنوب باشد .



در ادامه آقای دکتر پور قاسم نحوه ارتباط و ارسال پرپوزال های پژوهشی به شرکت و فلوچارت تصویب پرپوزالها را توضیح داده و پس از آن در خصوص نحوه ارتباط موثر اعضاء هیات علمی دانشگاه با صنعت نفت بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت .

در پایان مقرر گردید جلسه ایی با معاونت آموزشی مناطق نفت خیز جنوب برای برگزاری دوره های آموزشی آن شرکت توسط دانشگاه، برگزار گردد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: