« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در راستای گسترش همکاری و ارتباط با صنعت، با برنامه ریزی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، جلسه ایی با مدیر عامل و مدیر فنی مهندسی نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان برگزار شد. نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان متشکل از دو نیروگاه گازی و یک نیروگاه بخار هر کدام با توان 166 مگاوات می باشد.

در ابتدای این نشست مهندس پورانیان مدیر عامل نیروگاه ضمن خوشامدگویی به اعضای هیات علمی دانشگاه، مشکلات موجود در احداث نیروگاه را بیان نموده و اعلام کردند که تمایل دارند در زمینه های مختلف با دانشگاه همکاری داشته باشند.



سپس دکتر فرجی معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه با تشکر از مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی، به بیان تاریخچه احداث دانشگاه، تعداد دانشکده ها و اعضای هیات علمی پرداختند و افزودند دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بدلیل دارا بودن هیات علمی جوان و مستعد، توان بالایی در انجام پروژه های تحقیقاتی مختلف دارد.

دکتر صفدریان مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه نیز ضمن بیان توانمندی اساتید گروه های مختلف دانشگاه، برای انجام پروژه های تحقیقاتی در زمینه تجهیزات دوار، عیب یابی و تعمیر پره های توربین نیروگاه اعلام آمادگی کردند.



دکتر فاطمی عضو هیات علمی گروه برق نیز با اشاره به ایجاد پژوهشکده آب و انرژی در دانشگاه، توانمندیها و پروژه هایی که در قالب این پژوهشکده قابل انجام است را شرح دادند.

در پایان مقرر گردید تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان تنظیم و منعقد گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: