« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
احسان رضاپور
متاسفانه طی سال های اخیر مسئولان شهرستان لنده همواره وعده آسفالت کوچه ها ومعابر را داده اند که متاسفانه تحقق نیافته ودر طی این۲سال تقریبا بخش عظیمی از زیرسازی کوچه و معابر دهستان قیام از بین رفته وهر روز نیز خراب تر می شود!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-احسان رضا پور: زیر سازی کوچه ها ومعابر روستای قیام ۳سال پیش انجام شده وقرار بوده که چند روز بعد آسفالت آن نیز شروع شود ولی پس از این همه مدت هنوز محقق نشده است.

این روزها در اکثر شهرها وقتی حرف ازعمران وآبادی به میان می آید اولین چیزی که مطرح می شود آسفالت کوچه ها ومعابر است که نقش بسزایی در زیبایی روستا دارد.

انجام نشدن پروژه آسفالت معابر وکوچه های روستای قیام باعث شده است که کام مردم تلخ شود وگردوخاک حاصل از تردد نیز باعث اذیت شدن ساکنین شود،باید طرح های اینچنینی در زمانی آغاز شود که اعتبارات آن پیش بینی و در فرصت زمان محدود به بهره برداری برسد.

متاسفانه در این سال های اخیر مسئولان شهرستان لنده همواره وعده آسفالت کوچه ها ومعابر را داده اند که متاسفانه تحقق نیافته ودر طی این۲سال تقریبا بخش عظیمی از زیرسازی از بین رفته  وهر روز نیز خراب تر می شود،براستی چه کسی جوابگوی این هدررفت هزینه(نزدیک به۷۰میلیون تومان)از بیت المال هست؟چه کسی جوابگوی اعتماد از دست رفته مردم قیام هست؟

نماینده محترم مجلس آقای عدل هاشمی در مهر ماه سال۹۵با آب وتاب فراوان وتبلیغات رسانه ای فراوان اعلام کرد که۱۵هزار تن قیر برای آسفالت روستاهای شهرستان های۴گانه اختصاص یافت ولی از۱/۵سال خبری از آن نشد.

شهرستان لنده برای آسفالت روستاهای بزرگ خود که زیرسازی آنها انجام شده(قیام،مال ملا،سراسیاب و...)نیاز به حدود۲۵۰تن قیر دارد واین میزان کمتر ازیک درصد قیری است که نماینده محترم آن را در بوق وکرنا کرده بود و قرار بود مهرماه۹۵ حواله آن را به بنیاد مسکن تحویل دهد.

با توجه به حضور نماینده محترم در کمیسیون انرژی وقول های ایشان، امیدواریم ایشان به قول خود مبنی بر سرباز خوب برای روستانشینان را عملی کند تابیش از آن شرمنده مردم نشود.

روستای قیام به دلیل موقعیت خاصی که دارد یک روستای مهاجر پذیر است وانتظار هست مسئولان شهرستان لنده با جدیت به مشکلاتشان از جمله انجام آسفالت کوچه ها ومعابر رسیدگی کنند،همچنین باید توجه کرد که مردم ولی نعمت هستند و روستانشینان سرمایه های اصلی ما هستند وباید عمران وآبادی در روستاها را باجدیت بیشتری پیگیری وخدمات مورد نیاز روستائیان را در اختیار آنها قرار دهیم تا از مهاجرت آنان به حاشیه شهر جلوگیری شود.

احسان رضاپور عضو شورای اسلامی دهستان قیام-دهم بهمن ماه یک هزار وسیصد ونود وشش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: