« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
مدیرکل کمیته امداد استان:
پنج هزار و 659 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه بااعتبار 15 میلیارد و 987 میلیون تومان از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال جاری به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و افراد نیازمند پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای توانمندی مددجویان و حل مشکلات آن‌ها پرداخت وام کارگشایی است گفت: پنج هزار و 659 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی بااعتبار 15 میلیارد و 987 میلیون تومان از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در ده‌ماهه سال جاری به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط پرداخت شد.



وی با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدفپرداخت سریع‌تر و بهتر تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمند تأسیس‌شده، افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود.

محبی خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات در صندوق امداد ولایت به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود و این صندوق ‌مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

وی به افتتاح حساب برای خانوارهای مددجویان تحت حمایت در صندوق امداد ولایت اشاره کرد و گفت: مستمری و یارانه مددجویان از طریق این صندوق به‌حساب آنان واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: از منابع صندوق امداد ولایت 747 مورد تسهیلات خودکفایی بااعتبار 11 میلیارد و 977 میلیون تومان به مددجویان و افراد نیازمند معرفی‌شده به صندوق در ده‌ماهه سال جاری پرداخت‌شده‌است.

محبی با اشاره به اینکه هزار و 200 نفر پشت نوبت دریافت تسهیلات صندوق امداد ولایت هستند، گفت: با توجه اینکه کمک مردم و سرمایه‌گذاری در این صندوق برای استفاده نیازمندان و رفع فقر و محرومیت از استان بسیار مؤثر است، خواهان همکاری دستگاه‌های مختلف و مردم خیر هم استانی هستیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق، کمیته امداد را در ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان یاری کنند.

علی نادری، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویر احمد در این گردهمایی به پیگیری اقساط معوقه اشاره کرد و گفت: امید است با وصول به‌موقع اقساط وام، بتوانیم از منابع این صندوق آسان‌تر و سریع‌تر به نیازمندان و به‌خصوص افراد پشت نوبت وام پرداخت کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: