« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
باشت
مراسم یادبود عروج شهادت گونه ایوب مظفری آبدهگاه از خدمه کشتی سانچی در زادگاهش روستای برمامیون شهرستان باشت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم ضمنمراسم یادبود ایوب مظفری خدمه کشتی سانچی در باشت تسلیت این مصیبت به رهبر معظم انقلاب، مردم ایران و خانواده های حادثه دیده خصوصا خانواده محترم مظفری آبدهگاه گفت: هرکس در راه خدمت به کشور تلاش کند داغ و مرگ او مصیبتی برای همه است زیرا این عزیزان در راه خدمت به وطن جان خود را از دست دادند و رضوان خدابرآنها باد.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با بیان اینکه مرگ و چگونه مردن مهم است افزود: مهم این است که بدانیم چگونه می میریم تا مرگی انتخاب کنیم که برای خود و دیگران مایه عزت باشد.
وی گفت: انسانی که برای نان خانواده اش تلاش می کند مجاهد در راه خداست و بی شک اگر انسان جهادگر در این مسیر بمیرد اجر شهید دارد و اگر در غربت و دور از تمامی دلها و چشمها جان به جان آفرین تسلیم کند باز مأجور تر است.
آیت الله ملک حسینی افزود: خدا رحمت کند این عزیزان را که مرگشان مرگ خدمت بود وشهادت گونه جان به جان آفرین تسلیم کردند.
وی خطاب به حاضران در این مراسم گفت: درود خدا بر همه شمایی که احترام کردید این خانواده ها را،درود برایرانی هایی که همراه با پدر و مادر و همسران این عزیزان اشک ریختند، قبر ندارند اما قلب هر ایرانی قبر آنها است رضوان خدا برآنها باد .
منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: