« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان خبر داد :
هزار و ۶۷۸ مورد خدمت عمرانی با اعتبار پنج میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان در ۹ ماه سال جاری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ ابوطالب کمالی، مدیر تأمین مسکن کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان و ایجاد سرپناهی امن برای آنها از اولویت‌های کاری این نهاد است، گفت: هزار و ۶۷۸ مورد خدمت عمرانی با اعتبار پنج میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان در ۹ ماه سال جاری به مددجویان این نهاد ارائه شد.


وی با بیان اینکه تأمین مسکن مقاوم، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویی از اولویت‌های کاری این نهاد در حوزه مسکن است، افزود: در همین زمینه ۲۸۰ مسکن مددجویی با اعتبار دو میلیارد و ۵۶۸ میلیون تومان در ۹ ماهه امسال برای مددجویان روستایی تحت حمایت بهسازی و مقاوم‌سازی شد.

کمالی خرید و ساخت ۱۴۹ مورد مسکن شهری با اعتبار یک میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان را از دیگر خدمات عمرانی ارائه‌شده به مددجویان اعلام و بیان کرد: ۹۶۲ مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان از دیگر خدمات عمرانی این نهاد برای مددجویان است.

وی تکمیل ۲۰ مسکن نیمه‌تمام شهری با مبلغ۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ، ۲۱ مسکن نیمه‌تمام روستایی با اعتبار ۶۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و احداث ۲۳۸ سرویس بهداشتی با اعتبار ۲۱۶ میلیون تومان از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری اعلام کرد.

کمالی با بیان اینکه برطرف کردن مشکل مسکن مددجویان یکی از راه‌های توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است گفت: ساخت سه هزار مسکن مددجویی یکی از نیازمندی‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد استکه امیدواریم بتوانیم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان و هم‌چنین همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای تأمین مسکن مددجویان گام‌های مثبتی برداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: