« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
رئیس بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد؛
مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: مهمترین سیاست و رویکرد بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی از مناطق مختلف، با مشارکت مردم است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛محمد سعیدی کیا ظهر امروز در نشست برنامه ریزی و محرومیت زدایی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران کشوری ؛استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت:  با مشارکت مردم می توان در محرومیت زدایی کارهای مهمی را انجام داد و به عمران مناطق کمک کرد.


رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت:مهمترین سیاست و رویکرد بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی از مناطق مختلف، با مشارکت مردم است.

وی زمان طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده را بیش از پنج سال دانست و افزود: بعد ازاستقرار مشاوران و کارکنان این بنیاد و شناسایی ظرفیت ها و مشکلات منطقه ، بنیاد مستضعفان کار خود را در این شهرستان شروع خواهد کرد.

مهندس سعیدی کیا زمان استقرار تیم کاری بنیاد مستضعفان کشور در شهرستان لنده را دو هفته آینده اعلام نمود و اظهار داشت:ما خودمان را جای دولت قرار نمی دهیم بلکه برای توانمند کردن مردم در حوزه های اقتصادی و فرهنگی  تلاش خواهیم نمود و امیدواریم بتوانیم  در بخش های بهداشت و درمان، آموزش و پروش و اقتصاد با اجرای طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی به مردم این منطقه خدمت نماییم.

ایشان با بیان اینکه تلاش خواهیم نمود تا از تجربیات قلعه گنج برای توسعه و آبادانی لنده استفاده نماییم گفت:شعار ما کار با مردم برای مردم می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: